וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן ג'ונסטאון מסקר - הסיפורים מאחורי השירים. מיוחד

7.7.2014 / 1:12

אנטון ניוקומב כותב לוואלה! תרבות על הסיפורים שמאחורי השירים ומה יהיה הסימן שלכם לעזוב את הבארבי לטובת החניה. בריאן ג'ונסטאון מסקר מעבר לפינה

אנטון ניוקומב מלהקת בריאן ג'ונסטון מאסקר. Justin Renney, GettyImages
עוד רגע וקצת. בריאן ג'ונסטאון מסקר/GettyImages, Justin Renney

"המוזיקה שלי, או האמנות שלי, היא בראש ובראשונה רעיון ספונטני. אני פשוט לוחץ רקורד ונע עם הזרם, בלי לנסות לעבד יותר מדי. רוב הרעיונות שלי הגיעו מהר מאוד ובאופן כמעט שלם. 'כמעט' זו מלית המפתח. הם לא באמת שלמים או מושלמים, את השלמות אני מעדיף להשאיר לאלוהים. ההקלטות שלי הן אמנות קונספטואלית וכשאני מופיע עם אנשים אחרים, הם מקבלים חיים או מתים שם. זאת אמנות מומחזת. בכל מקרה, בטור הזה אנחנו מנגנים סביב ה-25 שירים. הנה כמה מהם".

"The Devil May Care"

"השיר הזה הוא על עזיבת הבית בגלל שאין באמת בית לעזוב, וכשאמצא את הבית שלי... ובכן, אדווח לכם, החברים הכי טובים שמעולם לא היו לי".

"Days, Weeks and Moths"

"השיר הזה הוא מהאלבום החדש שלנו ("Revelation"), זה הצליל הקלאסי של החוץ המערבי בסן פרנסיסקו, כמו שיר ישן שבעצם הוא חדש. זה לא דבר קל לעשות, האמינו לי, אנחנו מנגנים את זה קצת שונה בלכ מקום שבו אנחנו מופיעים. זו נקודת שיא בסטליסט שלנו".

"Anemone"

"נראה שאנשים מכל העולם באמת אוהבים את השיר הפשוט הזה. נהניתי מהביצוע שבו החלפתי את הזמרת ששרה אותו (Mara Kagel). כתבתי את זה בשבילה ונדרשו יומיים שלמים לשכנע אותה שהיא יכולה לשיר בטון כל כך נמוך (בערך בדקה הרביעית בשיר)".

"Food For Clouds"

"עוד שיר חדש. אני נהנה לנגן אותו לייב. אני מרגיש מבורך לכתוב מוזיקה חדשה אחרי כל השנים האלו".

"When Jokers Attack"

"אנחנו מסיימים את המופעים בסיבוב הנוכחי עם הטראק הזה, וזה עובד יפה עם סיום גדול ורועש. זה יהיה הסימן בשבילכם לצאת לכיוון החנייה לכיוון האוטו. אנחנו לא באמת עושים הדרנים".

בריאן ג'ונסטאון מסקר תחזור לביקור שני בישראל ב-15 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב. על הבאת BJM לישראל אמונה חברת ההפקות העצמאית נרנג'ה,

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully