וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעה נוספת לצ'ט פייקר בישראל

7.7.2014 / 12:00

רציתם לראות את צ'ט פייקר וגיליתם שהמופע סולד אאוט? אל חשש, המוזיקאי האוסטרלי יגיע להופעה נוספת בישראל. רשמו ביומנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דאבל צ'ט. פייקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קהל המאזינים לא הסתפק בהופעה אחת של יוצר הסול האלקטרוני, מה שהביא לבשורה המשמחת הבאה: מלבד הופעתו ב-30 באוקטובר, לה נמכרו כל הכרטיסים, צ'ט פייקר יופיע בישראל גם ב-31 באוקטובר ויכריז על סיום הקיץ החם אי פעם בישראל. המופע יתקיים במועדון הבארבי ומחירי הכרטיסים במכירה המוקדמת יעמדו על 159 ¤.

פייקר, שמשתמש בשם במה אך נולד כניק מרפי, חילק את עשייתו המוזיקלית במשך תקופה ארוכה בין קריירה כסינגר/סונגרייטר לזו כמפיק אלקטרוני. רק כאשר שילב בין השתיים, עם ביצוע מקרי ללהיט ההיפ-הופ הניינטיזי "No Diggity", שיועד להשמעה לכמה חברים קרובים, הוא מצא את אישיותו המוזיקלית. במהרה הוא כבש את המקום הראשון באתר Hype Machine, נכלל בתוכנית של זיין לואו בBBC1- והיה למופע המדובר של פסטיבל SXSW באותה שנה.

במרץ 2012 שיחרר פייקר אי.פי ראשון ובאפריל האחרון ראה אוויר אלבום הבכורה שלו, תחת השם "Built On Glass", הכולל את הסינגל "Talk Is Cheap". על אף שהצלחתו המוזיקלית הגיעה דווקא בזכות הורדת הטמפו מהביטים האלקטרונים שלו, פייקר בחר שלא לזנוח את עולם הדאנס והדיסקו, בו עסק במשך כל נעוריו, ותרם את קולו לפרויקט צד של המפיק Tornado Wallace.

על הבאת צ'ט פייקר לישראל אחראית חברת ההפקות נרנג'ה, המפיקה גם את הופעותיהם של מ.וורד, בריאן ג'ונסטון מסאקר, טווין שאדו, קורט וייל ומק דה מרקו בישראל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • צ'ט פייקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully