וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: אלבום חדש לפינק פלויד

6.7.2014 / 16:32

להקת פינק פלויד צפויה לחזור לפעילות ולהוציא אלבום חדש, הראשון מזה 20 שנים. עדיין לא ברור אם רוג'ר ווטרס ייקח חלק בהקלטות, או שהוא עדיין מחכה לתשובה מסקרלט ג'והנסון

אהוד מאיר מדבר על רוג'ר ווטרס, יולי 2013. מערכת וואלה!
לא ברור אם ייקח חלק בהקלטת האלבום או שימשיך להתקרצץ בפייסבוק על ישראל. ווטרס/מערכת וואלה!

הזמן טס כשנהנים בלי פינק פלויד: 20 שנים חלפו מאז אלבום האולפן האחרון של פינק פלויד, "Division Bell", ומעבר להוצאה מיוחדת של האלבום צפויים המעריצים לקבל מתנה נוספת – אלבום חדש של הלהקה שייצא ככל הנראה בסתיו הקרוב.

כן, אנשים כמו דיוויד גילמור לא מתים, הם רק עוברים לטוויטר. אשתו של גילמור, פולי סאמסון, חשפה את החדשות המרעישות בחשבון הטוויטר שלה עם הציוץ "אגב, אלבום חדש של פינק פלויד עתיד לצאת בחודש אוקטובר וייקרא 'The Endless River'". עוד צייצה אשתו של גילמור, שתחיה, כי האלבום מבוסס על סשנים של הלהקה משנת 1994 יחד עם החבר בה, ריצ'ארד (ריק) רייט וכן הוסיפה בנימה לא משוחדת כי האלבום נשמע "יפהפה".

עדיין לא ברור אם גם רוג'ר ווטרס, האיש שאוהב את ישראל יותר מהכל, ייקח חלק בהקלטת האלבום בעתיד או האם השתתף בהקלטות המדוברות שנעשו בעבר. הפעם האחרונה שווטרס הגיח באלבום של פינק פלויד היתה בשנת 1983, באלבום "The Final Cut". לאחר מכן פנה ווטרס לדרך עצמאית בה התמקד בקריירת הסולו שלו וכן פיתח תחביבים נוספים כגון חרמות מעיקים על ישראל ופוסטים בפייסבוק האישי שלו בהם הוא פונה אל שועי עולם (סרקלט ג'והנסון, ניל יאנג) בניסיון לגרום להם לא להגיע ארצה.


חושבים שפינק פלויד יצאו לסיבוב הופעות ויגיעו גם לישראל? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully