וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: המתמודד שהפיל את שופטי הריאליטי מהכיסא

8.7.2014 / 0:28

למה צייצה ליה מישל, כוכבת "glee" שהיא בהריון? ומי המתמודד המפתיע שגנב את ההצגה בריאליטי השירה "America's Got Talent" ? עוברת מסך עונה על כל השאלות

בן 84 הימם את השופטים של "America's Got Talent"

השופטים של תכנית הכישרונות "America's Got Talent" כבר ראו הרבה מתמודדים מוכשרים יותר ופחות, מפתיעים ומשעממים, מרשימים ומאכזבים. אבל נראה ששום דבר לא הכין אותם לריי ג'אסל, סבא בן 84, שעלה על הבמה והחל לשיר ולנגן באורגן. בשלב מסוים, הפך השיר למשעשע במיוחד, כשהבחורה היפה עליה דובר בבית הראשון, התבררה ככזו שיש לה איבר מין גברי. צפו בשופטים המופתעים.

המנחה רב עם הצופים בטוויטר, התכנית הורדה מהאוויר

אדם ריצ'מן, מנחה תכניות אוכל בערוץ הטיולים האמריקני, רצה להתגאות בגזרתו החדשה, לאחר שהשיל ממנה לא מעט קילוגרמים. הוא לא ציפה שהדבר יוביל להורדתו מהמסך. ריצ'מן פרסם בחודש שעבר סלפי באינסטגרם עם הכיתוב: "הזמנתי את החליפה הזו מחייט כבר לפני שנה. אני חושב שאצטרך להצר אותה מעט...", ולאחריו מספר האשטגים בהם גם המילה #thinspiration – שילוב בין המילים רזה (thin) והשראה (inspiration).

מה שריצ'מן כנראה לא ידע הוא שהמונח משמש אנשים שמעודדים הפרעות אכילה כמו בולמיה ואנורקסיה. עוקביו ברשת החברתית מיהרו לתקן אותו והסבירו לו את הטעות, אלא שריצ'מן רק התעצבן והשתלח במגיבים. כך למשל כתב בתחילה: "נראה לכם שאני שם זין?" ולאחר מכן גם המליץ למגיב אחר "לאכול שקית עם חרא", ולאחר "לקחת להב של סכין גילוח ולמלא אמבטיה". השבוע, לאחר שאחת מתכניות האוכל שלו בערוץ הורדה מהאוויר, כאמור, הוא טרח להתנצל.

ג'ניפר לאב יואיט מצטרפת ל"מחשבות פליליות"

ג'ניפר לאב יואיט מנסה שוב את מזלה בסדרת טלוויזיה. השבוע נודע כי לאב יואיט תצטרף לקאסט של הסדרה "מחשבות פליליות" שנכנסת כעת לעונתה העשירית. יואיט תגלם את קייט קלהאן, סוכנת FBI סמויה שבשל העבודה הטובה שעשתה זכתה בתפקיד נחשק ביחידה לניתוח התנהגות. לאב יואיט תופיע כבר בפרק הראשון של העונה שתעלה לשידור באוקטובר הקרוב.

יח"צ. GettyImages
ג'ניפר לאב יואיט/GettyImages

מה קרה בטוויטר של כוכבי "glee"?

מעריצים רבים ברחבי העולם החסירו השבוע פעימה, כאשר כוכב הסדרה כריס קולפר צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא פוטר מהסדרה שעשתה אותו, "glee", רגע לפני עליית עונתה האחרונה. "בשל בעיות אישיות, פוטרתי מהקאסט של 'glee'. הסברים יגיעו בקרוב...", צייץ קולפר. זמן קצר אחר כך הודיע מנהלו האישי של קולפר כי הדיווח אינו נכון וכי חשבונו נפרץ.

עוד לא הספיקו המעריצים לנשום לרווחה וכבר מאורע נוסף השמיט להם את הלסת לרצפה: כוכבת הסדרה ליה מישל צייצה שהיא בהריון. כפי שכבר הבנתם, גם כאן מדובר בפריצה לחשבונה. "לפני שזה יצא לתקשורת, אני רוצה להודיע למעריצים שלי שאני בהריון. #תינוק", צייצה מישל. היחצ"ן שלה מיהר לתקן את הטעות והסביר כי מישל לא מצפה לילד בזמן הקרוב, וכי גם כאן מדובר במקרה של האקרים פוחזים.

ליה מישל בטקס פרסי ה- sag, לוס אנג'לס, 27 ינואר 2013. Kevork Djansezian, GettyImages
ככה לעשות לקורי מונטית'?? ליה מישל/GettyImages, Kevork Djansezian

טריילר לעונה הרביעית של "דה קילינג" בנטפליקס

" דה קילינג", הסדרה המשובחת שהחלה את דרכה ברשת AMC ומאוחר יותר זכתה לתחייה מחודשת ברשת נטפליקס, תעלה בחודש הבא לעונה רביעית. לרגל המאורע שחררה נטפליקס טריילר שיעורר בכם געגועים עזים לבלשים לינדן והולדר. צפו.

סדרה על מצרים העתיקה בוטלה עוד בטרם שודרה

רשת FOX האמריקנית הודיעה השבוע על ביטולה של הסדרה "הירוגליפים", סדרה העוסקת במצרים העתיקה תחת שלטון פרעה. הסדרה הוזמנה במלואה על ידי הרשת כבר בחודש אוקטובר והייתה אמורה לעלות בעונת החורף הקרובה, כשבמרכזה גנב פשוט שנשלף מהכלא כדי לשרת את המלך, כאשר תוך כדי עבודתו החדשה הוא בונה את דרכו לצמרת השלטון בשלל דרכים. מהרשת לא הסבירו את ההחלטה, אולם השערות בנושא עלו כבר בחודש מאי האחרון, כאשר טריילר של הסדרה שהוצג במסגרת מצגת הסדרות החדשות זכה לתגובות צוננות.

  • עוד באותו נושא:
  • עוברת מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully