וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים פותחת עונת תרבות נוספת

תמיד חלמתם לראות הופעה של אניה בוקשטיין בזמן שרובוט יצייר דיוקן שלכם?! הידד, חלומכם יכול להתגשם ב"נקודת מגע", אירוע פתיחת עונת התרבות בירושלים, שיתקיים במוזיאון ישראל

מערכת וואלה!

עונת התרבות בירושלים 2014 תיפתח ב-10 ביולי עם "נקודת מגע"- סערה לילית של אמנות ואנשים במוזיאון ישראל החל מהשעה 20:00 אל תוך הלילה. ומה צפוי בתכנית? ובכן - להקת רקדנים תזחל על רצפת המוזיאון, אניה בוקשטיין תככב במופע של שירי מסע, פול הרובוט יצייר דיוקן שלכם, גל ברזילי יכין לכם מסיכה לתהלוכה, מוסיקאים ינגנו בשכיבה על הגב, עידית הרמן תנפח פיל לבן ענק, מופע אימפרוביזציה בהשתתפות הקהל, מאחורי הקלעים של עולם האמנות עומדים למכירה פומבית ומסיבת אזניות, לאלה שעדיין לא נרגעו מזו האחרונה שהתקיימה בכיכר רבין בלילה הלבן לא מזמן.

עוד תוכלו לפגוש בערב הפתיחה של "עונת התרבות" את גל גבאי, ריקי בליך, אלון נוימן ואיתי מאוטנר, הילה פלשקס, אמיר אגוזי, טל ניב, קבוצת אוסקולה, דנה רוטנברג, גיורא ישראל, עוזי רמירז, דני דורצ'ין, בעז כהן ועוד. בקיצור – תנו לסקרנות לעשות בכם שמות, ויפה שעה אחת קודם.

בנוסף, השנה תוכלו לשלב את נקודת מגע עם אירוע הפתיחה של פסטיבל הסרטים בסינמטק ירושלים בו יוצג הסרט ?ערבים רוקדים? בבריכת הסולטן. מחיר כרטיס משולב לשני האירועים עומד על 90 שקלים ומחיר כרטיס ל"נקודת מגע" בלבד עומד על 60 שקלים. פרטים נוספים ניתן לקבל באתר "עונת התרבות". (לטובת לוגמי האלכוהול, וכל מי שאינו נוהג, ב"עונת התרבות" מארגנים הסעות לרחבי הארץ במחיר מיוחד).

עולים לירושלים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully