וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי "הפרלמנט" קוטלים את הסדרה שבה הם משתתפים

8.7.2014 / 11:59

הסדרה "הפרלמנט" שבה לעונה שניה. פגשנו את כוכביה ובדקנו איתם למה לא מצרפים עוד אשה לסדרה, למה לא רואים יותר את אסי כהן ואיזה ביקורות קטלניות יש להם על הסדרה?

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן, כתב: שגיא בן נון

צלם: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן, עורך ראשי: גיא גורן

סדרת המערכונים "הפרלמנט" תשוב לעונה שנייה ביום חמישי (17 ביולי) בשעה 22:00 בשידורי קשת, ערוץ 2. הקרנת בכורה של הסדרה התקיימה אתמול בלוקיישן בקטע אחר יעני - הספארי ברמת גן, מכיוון שאחת הדמויות הבולטות בסדרה היא דמות וטרינר הספארי ג'ורג', המגולם על ידי אסי כהן (המגלם גם את שאולי). פגשנו אותו שם ואת שאר כוכבי הסדרה, ערן זרחוביץ' (אמציה), יובל סמו (אבי), מאור כהן (קרקו), ליאת הרלב (אירינה) ובמאי הסדרה ואחד מיוצריה וכותביה אסף הראל. רק השחקן מריאנו אידלמן (ד"ר הקטור) בלט בהעדרו. בדקנו עם הכוכבים: מדוע לא מצרפים עוד אשה לפרלמנט הגברי? מה דעתו על אסי כהן על הביקורת על כך שלא רואים אותו מספיק בסדרה? מה הסיכוי שיצטרף לסדרה טל פרידמן, כעת כשהתפנה לו זמן לאחר עזיבת "ארץ נהדרת"? ואיזה דמויות נוספות מ"ארץ" ראויות לסדרת בת?

"הפרלמנט" זכתה בטקס פרסי האקדמיה הישראלית בקטיגוריה הסדרה הקומית הטובה ביותר בשנת 2013, והשחקנים אסי כהן וליאת הרלב זכו בפרסי השחקנים הקומיים הטובים ביותר. הסדרה זכתה בשבחים רבים בתקשורת. מסיבה זאת ביקשנו מכוכבי הסדרה להפוך לרגע למבקרי טלוויזיה ולהעביר ביקורות קטלניות על הסדרה בה הם משתתפים, והם דווקא שיתפו פעולה ברצון.

מתגעגעים ל"הפרלמנט"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully