וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוברת מחוז תל אביב במשטרה: המופע של ניל יאנג לא מבוטל בשלב זה

9.7.2014 / 10:31

"הופעת ניל יאנג לא מבוטלת בשלב זה", אומרים במשטרה. עם זאת מוסיפים "קרוב לאירוע תהיה הערכת מצב. יכול להיות שיחליטו לבטל בעוד יומיים, אם המצב יימשך ונראה שאין רגיעה"

ניל יאנג. Jason Merritt, GettyImages
יגיע או לא? ניל יאנג/GettyImages, Jason Merritt

שיגור הטילים לעבר תל אביב נמשך, ועם זאת משטרת ישראל לא ביטלה את הופעתו של ניל יאנג ב-17 ביולי בפארק הירקון, אומרת הבוקר לוואלה! תרבות הילה חמו, דוברת מחוז תל אביב במשטרה. אולם המצב נזיל ויכול להשתנות, לדבריה, ולכן מפקד המחוז יקיים הערכת מצב סמוך להופעה ולא מן הנמנע שאם המצב הביטחוני יימשך יוחלט לבטל את האירוע.

"ההופעה של ניל יאנג לא מבוטלת בשלב זה", אומרת הילה חמו, דוברת מחוז תל אביב במשטרה, "אי אפשר לבטל עכשיו הופעה שמתקיימת בשבוע הבא, האירוע עוד רחוק. אולי ביום ראשון כבר יהיה שקט? אלה דברים נזילים. בכל אופן, אנחנו לא נסכן אזרחים. קרוב לאירוע תהיה הערכת מצב. הערכות המצב הן עיתיות, הן מעכשיו לעכשיו".

"בשלב זה אין הנחיות מיוחדות מפיקוד העורף לתל אביב", מוסיפה דוברת מחוז תל אביב, "אבל פיקוד העורף יכול להמליץ לנו לא לקיים אירועים תחת כפת השמיים אם אין אזור ממוגן 20 מטר. יכול להיות שבעוד יומיים, אם המצב ימשיך, נראה שאין רגיעה ונקבל הערכת מצב מצה"ל שממשיכים לתקוף בימים הקרובים, אז יכול להיות שיחליטו לבטל. הארכות המצב של מפקד המחוז הן עיתיות. אבל נכון לעכשיו אין ביטול של כלום. אתה יודע, יכול להיות שמחר תושג רגיעה. אז אין מה לבטל עכשיו".

בפיקוד העורף אמרו לוואלה! תרבות הבוקר (9 ביולי): "בשלב זה, אין הגבלת התכנסויות בגוש דן".

גם ביחסי הציבור של הופעתו של ניל יאנג אומרים כי המופע של ניל יאנג יתקיים כמתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully