וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי תרבות מבוטלים ברחבי הארץ עקב המצב הבטחוני, שידורים מיוחדים בערוצי הטלוויזיה

9.7.2014 / 10:55

בעקבות ההסלמה בצב הבטחוני: אירועי תרבות שתוכננו לימים הקרובים מבוטלים, כאשר חלקם נדחה למועד מאוחר יותר. הישארו מעודכנים ברשימה של וואלה! תרבות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ההופעה של בוקשטיין במסגרת "נקודת מגע" של "עונת התרבות" נדחתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדכון אחרון: 20:15

הופעת להקת רד בנד, שהיתה אמורה להיערך מחר (חמישי) בהאנגר 11 בתל אביב, במסגרתה היו צפויים להתארח גורי אלפי, נינט טייב ואביתר בנאי, נדחתה למוצ"ש, 30 באוגוסט. הכרטיסים שנרכשו למופע יהיו תקפים לתאריך החדש.

הופעתו של שלומי שבת שהיתה אמורה להיערך הערב (רביעי) בזאפה תל אביב בוטלה. מקורביו של שבת סירבו להגיב לפניות וואלה! תרבות לאורך היום.

גם היום הוחלט בתיאטרון באר שבע בהתאם להנחיות פיקוד העורף לבטל את ההצגה "רוחות" שתוכננה לעלות היום. ההצגה הספיקה לעלות פעם אחת בלבד- עד שהמצב הסלים וכל האירועים בבאר-שבע בוטלו.

קייטנת התיאטרון בבאר שבע מבוטלת היום.

אירוע הפתיחה של עונת התרבות בירושלים, נקודת מגע במוזיאון ישראל, לא יתקיים מחר, ויידחה למועד אחר בהתאם להוראות הרשויות.כרטיסים שנרכשו תקפים גם למועד הבא. איתי מאוטנר, מנהלה האמנותי של עונת התרבות בירושלים מסר בתגובה לביטול כי "רצינו לחגוג את ירושלים. להציע עוד מבט על העיר. אבל עכשיו, כשהתותחים רועמים, אנחנו מרגישים שזה לא הזמן המתאים לחגיגות. אנחנו כואבים את ההידרדרות לעוד סבב אלים בסכסוך בין הישראלים לפלסטינים, משתתפים בסבלם של הנפגעים ומייחלים לשקט. אנחנו רוצים לחזור, כמה שיותר מהר, לעשות תרבות בעיר שאנחנו כל כך אוהבים".

אירוע וודסטוק 2014 (Jerusalem Woodstock revival VI), שאמור היה להתקיים ב-10 ביולי באצטדיון קראפט בירושלים נדחה ליום ל-21 באוגוסט. כל הרוכשים יוכלו לשמור את הכרטיסים למועד החדש או לקבל החזר.

הופעתו של עמיר בניון במסגרת פסטיבל העוד ה-12 בצוותא תל אביב לא תתקיים הלילה.

האירוע "לילות קסומים בבית גוברין" בוטל עקב המצב הבטחוני.

תערוכת העפיפונים הגדולה "לשחק עם הרוח", נדחתה ל-15 ביולי. באותו ערב יתקיים אירוע פתיחה למוזמנים בשעה 19:30.

בטלוויזיה גם לא נשארים אדישים: בעקבות המצב הביטחוני עובר ערוץ הילדים ללוח שידורים מיוחד. במסגרת השינויים, תעלה תכנית מיוחדת בהנחייתם של דנה פרידר ואילן רוזנפלד ומהדורה מיוחדת של "המהדורה הצעירה" – במטרה לתת לילדים אינפורמציה רלוונטית שמותאמת להם.

התערוכה "לשחק עם הרוח" – תערוכת העפיפונים הגדולה בהיתה אמורה להתקיים במוזיאון ארץ ישראל אשר בתל אביב, תיפתח לקהל הרחב ביום שלישי, 15 ביולי. פתיחת התערוכה מחר, יום חמישי, בוטלה.

חינוכית עם הילדים: מרתון שידורים מסביב לשעון - בעקבות המבצע בעזה והמשך ירי הטילים לעבר ישראל, עברה החינוכית ללוח שידורם מיוחד המורכבמ-24 שעות של תכניות ילדים מסביב לשעון. לאורך היממה כולה ישודרו בבכורה פרקים חדשים של סדרות כמו "שרגא בישגדא", "אני גיטרה" ו"גלילאו". זאת במקביל לשילובן של קלאסיקות כגון "הבית של פיסטוק" ו"היה היה". "ההחלטה לשנות באופן מיידי את לוח השידורים ולהתאימו למצב, הינה נגזרת ישירה לתפקידה של החינוכית לספק תוכן איכותי, ערכי ונגיש לילדי ישראל", מסר מנכ"ל החינוכית, אלדד קובלנץ. "תפקידה זה נכון גם בשגרה וגם בחירום, בכל מקום ובכל זמן".

בוטל אירוע הופעת הרחוב של הפרוייקט של רביבו שתוכנן להתקיים בשישי, 11/07 בירושלים במסגרת אירועי הקיץ של העירייה.

מוזיאון הילדים בחולון. טל קירשנבאום,
אילוסטרציה: ילדים מחפשים את הביטול הבא. צתוך תערוכה של מוןזיאון הילדים בחולון שיפתח שעריו לתושבי הדרום בהנחה/טל קירשנבאום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully