וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם פירמידת האור

10.7.2014 / 1:07

הדיירים בהלם לגלות שמחוץ לבית האח יש מלחמה, אליאב בהלם לגלות שהוא דושבאג ואורטל המלכה בהלם מהכל. בלוג "האח הגדול", התור של רחלי

כמה מרגש: אזעקה בבית האח הגדול. המציאות והריאליטי מתערבבים לכדי וואט דה פאק אחד חמים. הדיירים מובהלים אל המרחב המוגן כשמיקי צורח בסמכותיות "מהר תדמיינו פירמידה של אור קסוםםםםםםםם" ועינב דורשת לדעת תיכף ומיד אם בעלה הלביש את אביגיל בשילוב של פסים ומשבצות כי אם לא היא יוצאת מכאן בזה הרגע להתאים לה חגורה. אכן, די מתסכל להיות כלואים בתוך קופסת דיקט מאולתרת על הר בזמן ששאר המדינה מתרוצצת סביבכם בבהלה מושכלת. חוץ ממרטין שדווקא נהנית מכל העניין ומכריזה בגאווה "פעם ראשונה שאני שומעת אזעקה בארץ!" שמפניה לכולם.

אבל האח הגדול מואיל בטובו, בסופו של דבר, לעדכן את הדיירים במתרחש, אם כי משתדל לקמץ בפרטים ככל האפשר. בואו רק נגיד ששלושה לא משנה מה נחטפו ונרצחו, וידה ידה ידה פרצו מהומות, וצה"ל חיסל פעילים של ארגון כלשהו שמתחיל ב-ח' שזרק עלינו אתם יודעים מה ואנחנו זרקנו עליו וואטאבר ועכשיו יש משהו שמתחרז עם "מיץ חמה". מעבר לזה תמשיכו כרגיל בבקשה. "כן אבל תסביר לנו..." "לה לה לה הנה מוזיקה תרקדו!" "טוב". חיינו, אילוסטרציה.

דוש אמונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדשות מגזרת ה"דנית סרוחה על מיטות בדיכאון קיומי": עדיין סרוחה. תקציר הפרקים הקודמים למי שלא זוכר: אין לי מושג. מדי עשרים דקות בערך מתכתשים אליאב ודנית ב"אתה מטומטם" "לא, את מטומטמת" "לא רוצה לראות אותך בחיים", לאחר מכן מזדחלת דנית לתוך פוכו של אליאב ומגרגרת שהוא מקסים, וחוזר חלילה. אליאב מטיח בה שהיא גמרה אצלו, והיא קופצת בחיבה לתוך זרועותיו בקריאת נאמי נאמי אני תינוק תיקח אותי על הידיים. אליאב מקיא עליה והיא שמחה איזה יופי שמיכה מעגבניות. לא משנה כמה מערכת היחסים ההרסנית הזאת משלשלת לדנית על התסרוקת, הנערה ממשיכה לחשוב שאליאב ישלוף פתאום טבעת אז כדאי שהיא תהיה בסביבה כשזה קורה. בויצ"ו כבר הרימו ידיים. אפילו אני, חובבת דנית בדרך כלל, כבר מרחק סנטימטר מלהחזיר את הכרטיס מועדון שלי. גיברת, את מקלקלת לכל המגדר שלך את השם הטוב.

אליאב עצמו נמצא במצב קשה, כי הוא דוש שלראשונה בחייו נאלץ לחזות בתוצאות דושיותו. בחיים הרגילים הוא מפלרטט, תוקף ונעלם, ולסימוסים הנודניקים של הבחורה למחרת הוא עונה ב"ממי היה כיף אבל חלאס חפרת" וממשיך הלאה. בבית האח הוא מוצא עצמו לפתע מתגורר עם הסטוץ שלו, שבא כל דקה להתרפק עליו בלחשושי "על מה אתה חושב קוקי?" ועושה לו סצנות ברגע שחולפת בחורה אחרת באיזור. אליאב הוא מהדושים שלא יודעים שהם דושים עד שכולאים אותם שלושה חודשים עם קורבן דושיותם, והוא בהלם. ככה בחורות מתנהגות אחרי שהוא נעלם להן בבוקר?! הוא היה בטוח שהן הופכות לגלידה עם כנפיים ועפות ללפלנד. מי ידע בכלל שהן יכולות לחטוף קריזה ולקרוא לו מניאק. או במקרה של דנית, לחטוף קריזה ולקרוא לו מניאק ואז להיתלות עליו כחתלתול ולצווח "יה כמה התגעגעת אליי מ-1 עד 10?!".

אה, כמעט שכחתי: הנשיקה עם נופר. זהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שקט, רבים

מי יותר משעמם בתכנית: הדיירים הוותיקים או המשומשים? הדיירים עורכים דיון מלומד בנושא, שהסתיים כרגיל בטבח המוני פלוס מנחם אומר שהוא נורא משועשע. עינב מתעקשת שהיא בכלל לא באה כדי להיות מעניינת, אלא סתם כדי לנוח. סתם, ראתה תכנית פריים טיים ונכנסה לנמנם קצת כמה דקות. לצערנו, היא לא מנמנמת מספיק, ותיכף רבה עם טל בצעקות שהיא בכלל לא אימא גרועה למרות שאף אחד לא אמר את זה, אבל הי, לצעוק זה מרזה, ואלוהים יודע שזה עזר לה. מנחם מנצל את ההזדמנות כדי להודיע שדרך אגב אלדד פאשיסט, ומתפתח ויכוח על למי ארץ ישראל שייכת. עכשיו, אין לי מושג איך כל זה קשור להתחלה של הפיסקה הזאת, אבל תודו שזה שינוי קצת מרענן מסימפוזיון ה"לך גזגז" לכי לשתות מים" "תשחרר" "תרגיעי" של אנסמבל אליאב-דנית. נקסט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וגם

אף אחת מהנינג'ות-מניין שהביאו לאחי לא יכלה לפלח קצת קלגרון למנחם? הבנאדם נחנק, עיזרו לו. ובאותה הזדמנות תביאו לאורטל סלוטייפ לעיניים לפני שהן נופלות החוצה.

ובפרס WTF השנה

אלדד מכריז "אין ערבים ואין פיגועים", אז ההפקה מצנזרת את המילה "ערבים".

מצנזרת. את המילה. "ערבים".

בטור הבא יהיה כאן אביעד שינסה לתפוס את מיקיאגי בשנייה היחידה שבה הוא לא עושה דאק פייס.

ציטוטפוט

"נו מרטין את עדיין רוצה לעלות לארץ?" (עינב מחרבת את כל מפעל חייה של נועה תשבי)

"אל תשכחו, בני גולדשטיין היה כאן!" (אנונימי כלשהו)

"היא ילדה בת 20, יום אחד הראש שלה פה יום אחד הראש שלה שם" (עינב, אישה מיושבת ויציבה, על דנית)

"אתה כהניסט מכוער. לא במראה, במראה אתה יפה" (מנחם מפרגן לאלדד)

" זה לא יקרה יותר בחיים!" (דנית יוצאת בזעם מהמיטה של אליאב. הו לא מה נעשה עכשיו)

"הי" (דנית נכנסת למיטה של אליאב. פיו!)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully