וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר מדובר אחד בשבוע - "Unbroken" של לורה הילנברנד

13.7.2014 / 0:00

הרומן ההיסטורי "Unbroken" של לורה הילנברנד ("סיביסקיט") עושה היסטוריה קטנה משל עצמו, אהוב על ידי הקוראים והמבקרים וכבר מעובד לסרט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריכת הספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

התחילו לשנן את השם לורה הילנברנד, הסופרת של "סיביסקיט" שספרה הקודם והמצליח הפך גם לסרט, "סיביסקיט: אגדה אמריקאית", והיה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית הסרט. הספר הקודם, היה על סוס מירוץ שמצליח לעשות את הבלתי אפשרי ובלתי צפוי בזמן השפל הכלכלי הגדול בארצות הברית, הפעם היא עושה זאת שוב עם ספר היסטורי, ומצליחה להיכנס לכל רשימות רבי המכר הנחשבות ולהשתקע בהן.

"Unbroken" מתחיל ב-1943, מטוס מפציץ של חיל האוויר מתרסק אל האוקיינוס השקט ונעלם. השורד היחיד, קצין צעיר בשם לואיס זמפריני, מצליח למשות עצמו אל החוף המבודד. כאן מתחיל מסע של אדם יחיד, עם עבר מורכב, והמלחמה ששיבשה את הקריירה המבטיחה שלו כאתלט, לשרידה בתנאים כמעט בלי אפשריים.

הביקורות מהללות את הספר החדש של הילנברד, עליו שקדה משך שבע שנים, אבל גם הקוראים מצביעים ברגליים, ו- "Unbroken" נמצא בו זמנית ברשימת רבי המכר של "אמאזון" ושל הניו יורק טיימס – כבר 14 שבועות. עד היום, רק ארבעה ספרי היסטוריה בדיוניים הצליחו לשבור את ההישג הזה. כפי שהיה צפוי, גם הספר הנוכחי של הילנברנד מעובד לקולנוע, וסביר שבקרוב כבר תוכלו לקרוא אותו בשפת הקודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully