וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלחת של אמנים ושחקנים תרד דרומה במטרה לעודד ולשמח את ילדי הדרום

10.7.2014 / 14:24

אמנות או נמות: משלחת שחקנים ואמנים תסע דרומה במטרה לעודד ולשמח את ילדי הדרום, ויובל דיין כבר חורשת הופעות בבסיסי "כיפת ברזל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי יכול עליו?! מייג'ור דנקר בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקנים חברי שח"ם ואמנים חברי אמ"י יקיימו היום (חמישי) ובמהלך השבוע הבא נסיעות יומיות לעוטף עזה ועד לטווח של 40 ק"מ מהרצועה, במטרה לעודד ולסייע לתושבי הדרום במהלך מבצע "צוק איתן". במקביל, פתחו מוסדות תרבות שונים את שעריהם לתושבים שמבקשים למצוא מקום מפלט מהמצב הלא פשוט שבו הם נמצאים. הפעילות מתבצעת בשיתוף משרד התרבות והספורט.

בין השחקנים שיירדו דרומה ניתן למנות את יפתח קליין, זהר שטראוס, אנחל בונני, שרית וינו-אלעד, עפר שכטר, אניה בוקשטיין, רן דנקר, עמוס תמם, ורד פלדמן, נועה מימן ועוד. הם צפויים לבקר במקלטים ובמרחבים המוגנים שביישובים השונים: אשקלון, אופקים, אשכול, בני שמעון, באר טוביה, בני עייש, נתיבות, הר חברון, חוף אשקלון, חבל יבנה, קריית מלאכי, שדות נגב, שדרות, שפיר ואשדוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תרבות ישראלית היא הסיפור המשותף שלנו, שמאפשר לנו לשמור על שפיות בזמנים קשים". קנולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים האחרונים, ולאור ההסלמה בדרום, נענו עשרות שחקנים, זמרים ואמנים נוספים שביקשו לסייע. השחקנים יקיימו מופעי ליצנות, תיאטרון, מפגשי אמנים וסדנאות אימפרוביזציה, ג'אגלינג ועוד. בנוסף, לצד התיאטראות "החאן" והיידיש פיל שנרתמו למען תושבי עוטף עזה ומזמינים את תושבי הדרום להצגות הקרובות. תיאטרון ה"יידישפיל" נרתם גם הוא למען תושבי הדרום ומזמין אותם להצגות הקרובות באודיטוריום אריסון בתל אביב. תיאטרון בית ליסין מזמין את תושבי הדרום ויישובי עוטף עזה להצגות באולם דיזנגוף על בסיס מקום פנוי בערב ההצגה. קרן הקולנוע הישראלי תקרין את הסרט "אפס ביחסי אנוש" ביישובי עוטף עזה. כמו כן, להקת המחול "בת שבע" מעניקה כרטיסים למופעים שלה לתושבי עוטף עזה, ללא תשלום.

כמו כן, תיאטרון הקאמרי בתל אביב תרם כ-100 כרטיסים לילדי המועצה האזורית שדות נגב להצגה "קזבלן" שתוצג היום (חמישי) בשעה 20:30. בהנהלת הקאמרי מדגישים כי בתיאטרון מרחבים מוגנים על פי הנחיות פיקוד העורף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עמוס תמם. יהושע יוסף,
ושמישהו ינסה לעצור אותו. תמם/יהושע יוסף

"בזמן כזה נמדדת כוחה של התרבות והתרומה שלה להעצמת החברה", מסר אוהד קנולר, יו"ר שח"ם. "תרבות ישראלית היא הסיפור המשותף שלנו, הכוח המניע אותנו שמאפשר לנו לשמור על שפיות בזמנים קשים. אני גאה בשחקנים שעושים מכל הלב את המובן מאליו ויוצאים בהמוניהם לפגוש ולהנעים את זמנם של תושבי הדרום במרחבים המוגנים".

בנוסף, גם יובל דיין התגייסה לטובת החיילים שמשרתים בבסיסים. החיילת והזמרת דיין, שמשרתת בחיל חינוך בלהקה צבאית יצאה הבוקר יחד עם גיטריסט מחיל החינוך להופעות בבאר שבע, פלמחים ורחובות.

יובל דיין מופיעה בפני חיילים בבסיסי כיפת ברזל, 2014. באדיבות ארומה MUSIC,
היא הלכה בשדות. יובל דיין/באדיבות ארומה MUSIC
יובל דיין מופיעה בפני חיילים בבסיסי כיפת ברזל, 2014. באדיבות ארומה MUSIC,
סבבה בבסיס./באדיבות ארומה MUSIC
יובל דיין מופיעה בפני חיילים בבסיסי כיפת ברזל, 2014. באדיבות ארומה MUSIC,
שלומי שבת דפק נפקדות?/באדיבות ארומה MUSIC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully