וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם הגנב בבית

אביעד "צפניה" קדרון

12.7.2014 / 23:20

צחי לוקח חצי פרי, אלדד לוקח חצי קרדיט מברכה עבור חיילי צה"ל, נופר לוקחת חצי שניצל ודנית צריכה לקחת חצי כדור הרגעה. בלוג "האח הגדול" - התור של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הייתם חייבים לבוא, באמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

01. למה בעצם לא היתה הדחה הערב? זאת אומרת, מה ההבדל בין פרק רגיל שמשודר ובין פרק הדחה מקוצר? נו, חוץ מכל הקטעים המשעממים רצח שאנחנו צריכים לסבול עד להדחה. ואז מה אם לא היה קהל שיקבל את פני המודח. גם ככה אף אחד לא מתעניין בעונה הזו. רק סמלי והולם שאף אחד לא יקבל את פני המודחים.

02. למרות שדנה ויס הכריזה שהכוכבת של הערב היא כיפת ברזל, נדמה לי שאפשר להכתיר באופן רשמי את אהוד יערי ככוכב האמיתי. הפרצוף המופתע מיום חמישי, הפרצוף המשוכפל הערב - אהוד יערי מאיים להיכנס לדפי ההיסטוריה כמרענן הרשמי של מבצע "צוק איתן".

03. סתם, על מי אני עובד. הכוכב האמיתי הוא מיקיאגי שקיבל מפירמידת האור מסרים של ילד, לא של אדם, לא, רגע, של יצור אנושי. ואז הוא גם קיבל מסר של חוליה שמחפשת אחרי משהו. לא, רגע, אחרי מישהו. אחרי קבוצה מסוימת. ואז כל הזמן עולה המילה "חטיפה". מדהים. הרי מיקיאגי מנותק מהעולם החיצון כבר מאמצע מאי והוא לא פגש אנשים מבחוץ בכל מיני משימות ומסיבות וזה לא היה מסוק באוויר עם הבאנר "חטפו לנו את הילדים" או שנופר ועינב צועקות בכל פינה "החטופים כבר לא חטופיםםםםםםםםםםם". לא לא. הכל מפירמידת האור.

04. ושמתם לב לזה שמיקיאגי ישב על הכורסה בחדר האח הגדול ולא על הרצפה? מישהו מנסה לרמוז משהו על כישורי הניקיון של אחי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוכב נולד/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. בכלל, אני מרוצה מזה שבהפקת "האח הגדול" רוצים שנתנתק מהמצב אז הם משדרים סצנה בה משתתפי התכנית שוכבים במיטות שלהם ובוכים לצלילי "אבסורד" של שלמה ארצי. וכדי לוודא שאנחנו מתנתקים מהמצב וממש מאושרים, משדרים את האזכרה שאחי ערך לאביו. כאילו לא הספיק לנו הקדיש שראינו בפרק ביום רביעי. ואז רואים את עינב בובליל בוכה בסלון. אין, חגיגות ושיגועים. מזל ששידרו "האח הגדול" הערב. מצב הרוח השתפר פלאים.

06. רגע, כמה שיחות טלפון עינב בובליל קיבלה? אה, רק אחת? כי היה נדמה שכבר ראינו אותה שוב ושוב ושוב ושוב."תהיי הדורבנית", אמר אבא בובליל ורפרר לימים בהם לשירים של שלמה ארצי לא היה מקום בריאליטי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היו שישה. כולל זאת שעשתה להם ביד/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. טוב, בואו נדבר על הריב הגדול של צחי ואלדד. הכל התחיל בגלל שצחי לקח חצי פרי מהמקרר של הקבוצה השנייה. כן, מתברר שיש שני מקררים. בכל מקרה, צחי לקח חצי פרי מהמקרר של הקבוצה השנייה ואז אלדד קרא לו גנב. צחי בתגובה קרא לאלדד חלאת המין האנושי כי הוא "מסתכל על אוכל" ואלדד קרא לצחי גנבי הגנב וצחי קרא לאלדד אפס וקוקסינל. אתם יודעים מה המסקנה מהסצנה הזאת, כן? שהגיע הזמן שאמצא עבודה חדשה כי אני פאקינג בן 34 בחודש הבא ואני מרוויח כסף מבהייה בשטויות האלה.

08. המריבה היותר שווה, לדעתי, היתה המריבה הקטנה בין נופר ולינור. בדיוק כמו המריבה בין צחי ואלדד, גם המריבה בין נופר ולינור התחילה בגלל חצי. חצי שניצל. לינור, תאמינו או לא, הסתכלה על נופר. והמבט הזה הספיק לנופר להגיד לה להוריד את המזלג. כן כן, להוריד את המזלג.

09. הרגע הנהדר של הערב: דנית ממררת בבכי - גם כשהיא לא בזוגיות, היא בזוגיות. ליורם זק, כמו לכולנו, נמאס והוא אומר לה לצאת מהסרט. או מהסיפור. מחצי מהם, בכל מקרה.

10. איך אלדד וצחי שוב רבים?

ביום רביעי רחלי תהיה כאן ותסתכל על האוכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ולאוכל. ודואג כם לאוכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"כמה אזעקות וכמה בומים שמעתי בחיים שלי" (אחי, משעמם כתמיד)

"משתמע שהמדינה הכי פחות מתעסקת בדבר הזה" (אליאב, זה קרה גם לפני המבצע)

"מוזיקה. אפילו מצידי של ארץ ישראל" (נופר, מחפשת פרטנר פרידמני)

"צה"ל מחפשים עכשיו משהו, מישהו" (מיקיאגי, האודישן ל"זמן מיסטיקה" בשיאו)

"זה עניין של מנטליות" (מרטין, מה עממי בעינייך)

"שלוש כוכביות של האמ-אמא שלכם" (צחי, עממי בעיניה)

"אני אוהבת אותך" (דנית אורזת ארנב וסיר)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully