וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטי סמית' על המתקפה בעזה: "איך אפשר לעשות את זה?!"

13.7.2014 / 20:37

המוזיקאית והמשוררת פטי סמית' הצטרפה לגל האמנים שבחרו לגנות את המתקפה הישראלית בעזה, וכתבה: "לא אכפת לי מי אתם! אך אפשר לעשות את זה?!"

מבצע "צוק איתן" חצה את גבולות המזרח התיכון ועורר את תשומת לבם של אמנים כמו אדי ודר, מדונה, רוג'ר ווטרס ועוד, שבחרו לשתף את קהל העוקבים והמעריצים בתחושותיהם לגבי הנעשה באזורינו. כעת הגיע גם תורה של המשוררת הרשמית של הפאנק, פטי סמית', שהעלתה סטטוס זועם בפייסבוק בו נכתב "לא אכפת לי באיזו דת אתם מאמינים!!! לא אכפת לי מי אתם!!! איך אפשר לעשות את זה!!!", והוסיפה את התיוג "עזה תחת מתקפה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס של סמית'/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסטטוס הכתוב צירפה סמית' שתי תמונות בהן מופיעים פצועי המתקפה בצד הפלסטיני. אחת מן המגיבות הישראליות כתבה "אני מישראל ואני מצטערת בשם הממשלה המושחתת שלי. אני לא עומדת מאחורי זה ואני לא מסכימה עם זה. אני מתביישת בשביל המדינה שלי. מאחלת לשלום במזרח התיכון. אמן". גולשים נוספים כתבו בין היתר "זה רוע טהור", "בושה לאנושות" והביעו הזדהות עם תגובתה של הזמרת.

סמית' היא מוזיקאית, זמרת יוצרת, משוררת, עיתונאית וסופרת אמריקאית, בעבר זכתה לכינוי "המשוררת הרשמית של הפאנק" בעקבות אלבום הבכורה פורץ הדרך שלה מ-1975, "Horses".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
  • עוד באותו נושא:
  • פטי סמית'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully