וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

The KVB וסופט מון בדרך להופעות בישראל

15.7.2014 / 11:11

בשורות מעודדות לכל מי שציפה לקיץ הופעות בלתי נשכח: The KVB וסופט מון יופיעו במועדון הבארבי בתל אביב ב-1 באוקטובר. כל הפרטים

בשורות מעודדות: סופט מון (The Soft Moon) ו-The KVB יופיעו בישראל ב-1 באוקטובר במועדון הבארבי בתל אביב. מחירי הכרטיסים יעמדו על 149 ¤ במכירה מוקדמת ו-159 ¤ ברכישה בקופה. בין המופעים תתקלט DJ YONDER.

ה-KVB הוא פרויקט אודיו ויזואלי של הדואו ניקולס ווד וקאט דיי שמגיעים אלינו מלונדון. ההרכב משלב גיטרות שוגייז, קלידים מלודיים ומינימליסטים, מכונות תופים ושירה מלאת ריוורב. ה-KVB נוצר כפרויקט סולו של ווד ב-2010. בסוף השנה שלאחר מכן, הצטרפה להרכב קאט, שאחראית לקלידים ולוויז'ואל. ה-KVB חתמו לאחרונה עם A Recordings (הלייבל של אנטון ניוקומב מבריאן ג'ונסטון מסאקר).

סופט מון האמריקאים יחזרו לתל אביב בפעם השניה בקריירה הקצרה יחסית. ב-2010 יצא אלבום הבכורה הנושא את שם הפרויקט ובשנה שעברה הגיע האלבום השני "Zeros". שני האלבומים יצאו בלייבל "Captured Tracks".

על ההפקה המופע אחראית המון ווליום, שעד כה היתה אחראית להגעתם של The Fall ו-The Jesus and Mary Chain, כמו גם Mojave3 ו- Mark Kozelek.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully