וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הדחייה: בוטל אירוע הפתיחה של פסטיבל הקולנוע בירושלים

14.7.2014 / 22:40

ימים ספורים לאחר שהנהלת פסטיבל הקולנוע בירושלים החליטה על דחיית אירוע הפתיחה החגיגי שכלל את הקרנת הסרט "ערבים רוקדים", נודע כי האירוע בוטל

יח"צ - חד פעמי

עדכון אחרון: 15 ביולי, 14:10.

כשברקע דיווחים על הפסקת אש זמנית, הוחלט בהנהלת פסטיבל הקולנוע בירושלים לבטל את אירוע הפתיחה של הפסטיבל. אירוע הפתיחה המסורתי בבריכת הסולטן שהיה אמור לכלול את הקרנת הסרט "ערבים רוקדים" של ערן ריקליס, היה אמור להיערך ביום חמישי האחרון אולם נדחה במקור ליום חמישי הקרוב. הערב (שני) הודיעה הנהלת הפסטיבל כי האירוע בוטל.

"קהל אהוב, לדאבוננו אירוע הפתיחה בבריכת הסולטן של פסטיבל הקולנוע ירושלים לא יתקיים השנה. זה עצוב, וכמובן שהסיבות שגרמו לביטול הן עצובות אף יותר. רוכשי כרטיסים באשראי יזוכו בחשבונם. רוכשים במזומן או בהמחאה יוכלו לקבל החזר בקופות הסינמטק. ניפגש בשנה הבאה, בתקווה שעד אז ישרור השלום במחוזותינו (ובינתיים, הפסטיבל בעיצומו ואוהבי קולנוע מכל רחבי הארץ מגיעים כדי להירגע וליהנות)", נכתב בעמוד הפייסבוק של סינמטק ירושלים.

יש לציין כי, כאמור, הפסטיבל, על שאר הקרנותיו ואירועיו, מתקיים כסדרו כך שהמניעים לביטול אירוע הפתיחה אינם ברורים בשלב זה.

מהנהלת הפסטיבל נמסר: "בשל ההסלמה הביטחונית ועל פי הנחיות פיקוד העורף לא יתקיים אירוע הקרנת הסרט ערבים רוקדים בבריכת הסולטן ביום חמישי ה-17 ביולי אלא תתקיים במתחם הסינמטק / אולם 1 בשעה 20:00".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully