וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול אנקה ביטל את הופעתו בישראל

19.7.2014 / 10:50

בנוסף לביטולי ההופעות של ניל יאנג ובריאן ג'ונסטון מסאקר, גם הזמר האגדי החליט לבטל את הופעתו בארץ. "יימצא מועד חלופי לקיום ההופעה", הכריזו מפיקיו ונציגיו של אנקה

בעקבות המתיחות הביטחונית המחריפה, גם פול אנקה ביטל את הופעתו בישראל שהיתה אמורה להתקיים ב-24 וב-26 ביולי, כך נכתב הבוקר באתר הוליווד ריפורטר. בצעד זה, מצטרף הזמר האגדי לרשימה הולכת וגדלה של אמנים אשר בוטלה הופעתם כאן. למרות זאת, מהפקתו של אנקה נמסר כי בעתיד הקרוב ייקבע מועד חדש למופע.

"בשל המצב הנוכחי במזרח התיכון, פול אנקה ומפיקי המופע בחרו לדחות את הופעתו המתוכננת בתל אביב", נכתב בהצהרה, "מנהליו של הזמר נמצאים בקשר ישיר עם חברינו המפיקים המקומיים, בניסיון למצוא פתרון לקביעת מועד אחר. מר אנקה הבטיח שברגע שהמצב המקומי ייפתר, הוא יהיה שם עם הגרסה העדכנית ביותר לביצועיו הפנטסטיים". בנוסף, רוכשי הכרטיסים התבקשו בשלב זה לשמור את הכרטיסים ולהמתין להודעה.

זו הייתה אמורה להיות הפעם השלישית של הזמר הוותיק בישראל, כשביקור הבכורה שלו נערך בנובמבר 2009.

עדכון 22 ביולי:

הופעותיו של אנקה תתקיימנה בתאריכים: 17.10.14 ו-18.10.14. הכרטיסים להופעה של יום חמישי ה-24.7 כוחם יפה ליום שישי ה-17.10 בשעה 21:00. הכרטיסים למוצ"ש ה- 26 ביולי כוחם יפה למוצ"ש ה-18 באוקטובר בשעה 21:00.

  • עוד באותו נושא:
  • פול אנקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully