וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודי אלן על המצב בישראל ובעזה: "חפים מפשע מאבדים את חייהם"

19.7.2014 / 22:20

וודי אלן התייחס למצב המתוח בישראל ובעזה בריאיון לאתר The Daily Beast, ואמר: "שני הצדדים עשו טעויות וזהו מעגל נוראי, נוראי, נוראי של ניהול כושל וחוסר אמונה"

וודי אלן. GettyImages
שואף לשקט. וודי אלן/GettyImages

בריאיון לאתר The Daily Beast, התייחס וודי אלן למצב הביטחוני המתוח בעזה ובישראל, ואמר: "זה נורא וטראגי. המנהיגים בישראל והמנהיגים הערבים לא מצליחים להגיע לפתרון. חפים מפשע מאבדים את חייהם בשני הצדדים וזה מצב נורא שחוזר על עצמו".

עוד אמר אלן בתגובתו למראיין כי "מאז שאני זוכר את עצמי, כשהייתי בן 21, היו אומרים לי 'השלום נמצא מעבר לפינה'. הדור הבא, ועכשיו, יש הרבה מרירות, אבל עם זמן יגיעו דורות אחרים ושלווים יותר אחד עם האחר. זה ימשיך, ימשיך וימשיך, ולבסוף שום דבר לא ישתנה. אני מקווה שזה יקרה, אבל בשלב הזה נראה שאף צד לא מוכן ומסוגל לעשות את זה".

"אני מרגיש שהערבים לא היו מאוד נחמים מההתחלה, וזאת בעצם הבעיה הגדולה. היהודים שרדו את המלחמה הנוראה, בה הושמדו מיליונים ונרדפו בכל רחבי אירופה, ואז קיבלו חתיכת אדמה קטנטנה במדבר. אם הערבים רק היו אומרים 'אנחנו יודעים מה עברתם, קחו את חתיכת האדמה הקטנה הזו וכולנו נהיה חברים ונעזור לכם', היהודים היו פונים לשלום. אבל הם לא עשו את זה. הם לא היו נחמדים לגבי זה, וזה הוביל לבעיות. במשך הזמן, שני הצדדים עשו טעויות וזהו מעגל נוראי, נוראי, נוראי של ניהול כושל וחוסר אמונה".

  • עוד באותו נושא:
  • וודי אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully