וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו חלק מאירועי עונת התרבות בירושלים

20.7.2014 / 10:44

אירועי עונת התרבות בירושלים לא יתקיימו כל עוד נמשכת הלחימה במבצע "צוק איתן". מהמארגנים נמסר: "עוצרים את הפעילות שלנו, לבחון את המציאות המשתנה. מרגישים שאי אפשר להמשיך עכשיו כרגיל - כי כלום לא רגיל"

איתי מאוטנר. דן פרץ,
איתי מאוטנר, מנהלה האמנותי של עונת התרבות בירושלים/דן פרץ

חלק מאירועי עונת התרבות בירושלים לא יתקיים וחלקם בוטל, זאת עקב הלחימה המתמשכת במסגרת מבצע "צוק איתן". האירועים שתוכננו לשבוע הקרוב, "פסטיבל בבית" ו"מתחת להר", לא יתקיימו במועדם.

"עכשיו, כשמלחמה ואלימות משתוללות סביבנו, אנחנו משהים את הפעילות שלנו, עוצרים לבחון את המציאות המשתנה ומבקשים להגיב לרגע הזה באופן המתאים ביותר", מסרו מאגני "עונת התרבות". אנחנו מאמינים בכל ליבנו בכוחה של אמנות לחולל שינוי, אבל מרגישים שלא נוכל להמשיך כרגיל כששום דבר מסביב לא רגיל. אנחנו לא נאלמים דום ובעוד רגע נזמין אתכם לקחת חלק בפעולה אמנותית נרחבת ולהגיד יחד איתנו 'אנחנו כאן'. מיד עם הפסקת הלחימה נשוב לפעילות רגילה".


"מרגישים שאי אפשר להמשיך עכשיו כרגיל - כי כלום לא רגיל"


איתי מאוטנר, מנהלה האמנותי של עונת התרבות בירושלים, הוסיף ומסר כי "מילוני אנשים יושבים עכשיו במקלטים, עשרות אלפי חיילים נמצאים בקרב, כולם נפגעים וסובלים מהמצב - משני צדי הגבול. אנחנו מרגישים שאי אפשר להמשיך עכשיו כרגיל - כי כלום לא רגיל".

"למרות הנטייה האוטומטית להמשיך בדיוק על פי התוכנית כדי להראות את החוסן האזרחי, אנחנו מרגישים שעכשיו צריך לעצור, לשהות רגע ברגע, לחשוב וליצור את התגובה האמנותית המתאימה ביותר לאירועים", המשיך ואמר מאוטנר. "אנחנו מגבשים בימים אלו קריאה משותפת לפעולה אמנותית-התערבותית, שתכלול קואליציה רחבה ככל האפשר, שתשמיע את קולו של הרוב השפוי ותכריז יחד 'אנחנו כאן!'. אנחנו רוצים לחזור לערכים הומנים בסיסיים, אנחנו לא מוכנים לוותר על הרחוב והשיח הציבורי, אנחנו מוכנים להיאבק כדי להשמיע את קולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully