וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המצב: נדחו אירועי חג התיאטרון וטקס פרסי התיאטרון

20.7.2014 / 15:16

ארועי חג התיאטרון וטקס פרסי התיאטרון שהיו אמורים להיערך בסוף השבוע, נדחו למועד מאוחר יותר בשל המצב הביטחוני. "אי אפשר לחגוג בימים כאלה עצובים וקשים", אומר מנהל פרס התיאטרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
רבקה מיכאלי וצדי צרפתי, שהיו אמורים להשתתף ב"חג התיאטרון הישראלי", שנדחה/מערכת וואלה, צילום מסך

אירועי חג התיאטרון וטקס חלוקת הפרסים, שהיו אמורים להתקיים בחמישי (24 ביולי) ובשישי (25), נדחו למועד מאוחר יותר בשל המצב הביטחוני, כך החליט ועד העמותה של פרס התחאטרון הישראלי.

"טקס פרס התחאטרון היה אמור להתקיים זו השנה ה-19", אומר לוואלה! תרבות איתמר גורביץ מנהל פרס התיאטרון, "לאורך 18 השנים בהן התקיים הטקס עד כה, הוא אף פעם לא נדחה, זאת למרות אינתיפאדות, פיגועים ומלחמות. כעת המצב שונה. הרבה משפחות יושבות שבעה על יקיריהם. וזה לא עוד אירוע. אנחנו רצינו לחגוג את עשיית התיאטרון ולשמוח. אי אפשר לחגוג בימים כאלה עצובים וקשים. לכן הוחלט לדחות למועד מאוחר יותר".

בעוד שפרס התיאטרון מתקיים כבר קרוב ל-20 שנה, הפעם הוא היה אמור להתקיים לראשונה במסגרת של "חג התיאטרון הישראלי", בה תוכננו להתקיים ארועים תאטרליים מגוונים. "חג התיאטרון כשמו כן הוא", אומר גורביץ, "היות ואחת לשנה אנחנו מחלקים פרסים ליוצרים, למפיקים, לשחקנים ולתאטרונים, החלטנו להרחיב את המסגרת ולקיים מספר ימים של חגיגת תיאטרון, בהם ידונו בפורומים שונים נושאים שונים הקשורים לחג התיאטרון".

בחג התיאטרון תוכננו להתקיים האירועים "התיאטרון לאן? – התיאטרון הישראלי בעידן המסכים" - דיון על אופיו של התיאטרון הישראלי בעשור הבא, בהנחיית אילנה דיין, ובהשתתפות ציפי פינס, מיקי גורביץ', נתן דטנר, מוטי לרנר, שיר גולדברג ורוגל אלפר; "סטודיו למשחק" - מפגש עם דובי זלצר, זוכה פרס מפעל חיים של פרס התיאטרון 2013, בהנחיית עודד קוטלר ובהשתתפות שמואל שי, צדי צרפתי, ששי קשת, שושיק שני, שלמה וישינסקי, עמוס תמם, רמי ברוך, עירית קפלן, מיי פיינגולד, אלינור אהרון ותלמידי בית הספר לאמנויות הבמה בית צבי; "במה אישית" – ערב של מונולוגים בהנחיית קובי מידן, ובהשתתפות מרים זוהר, אלברט כהן, רבקה מיכאלי, עודד קוטלר, דב נבון, יבגניה דודינה, יעל לבנטל, דפנה רכטר, דן שפירא, דליה שימקו, שלום שמואלוב, איה שבא, תומר שרון, עידו מוסרי ואחרים. כל אלה, כאמור, נדחו בשלב זה למועד לא ידוע.

בסיומו של "חג התיאטרון הישראלי" היה אמור להתקיים טקס חלוקת פרסי התיאטרון הישראלי לשנת 2014, ובו הענקת פרסים כספיים למצוינות באומנויות הבמה, באדיבות משרד התרבות והספורט, והענקת פרס מפעל חיים למלחין דובי זלצר, בהנחיית אודיה קורן.

"אני מקווה", מסכם איתמר גורביץ, "שנזכה לימים שקטים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully