וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולי שגב יוצא להגנת אורנה בנאי: "האלימות היא תופעה מפחידה"

21.7.2014 / 11:14

עורך "ארץ נהדרת" התייחס בעמוד הפייסבוק שלו ללינץ' המקוון שעברה אורנה בנאי בעקבות הבעת דעתה על המצב. "בניגוד למוסכמה הרווחת, היא לא יצאה נגד המבצע בעזה", כתב שגב

מולי שגב. ניר פקין
תופעה מבישה. שגב/ניר פקין

הסערה סביב פיטוריה של אורנה בנאי מתפקיד הפרזנטורית של "מנו ספנות" נמשכת והעורך הראשי של "ארץ נהדרת" יוצא להגנת חברתו. "אורנה בנאי, חברתי האמיצה, עשתה את מה שבמשך שנים כולנו מטיפים ל?אמני ישראל? לעשות: להביע דעה נחרצת בשעה שזו נדרשת, מבלי לדפוק חשבון ולפחד מדעת הקהל ואיבוד הרייטינג", כתב שגב בעמוד הפייסבוק שלו.

"בניגוד למוסכמה הרווחת בקרב האספסוף, היא לא יצאה נגד המבצע (המוצדק, נכון לעכשיו) בעזה. אורנה נחרדה מהדבר הזה שסוחף את הרחוב והרשת ומאיים להטביע את החברה הישראלית. האלימות המופרעת כלפי כל מי שמעז להביע דעה שונה במילימטר ממה שנתפש כקונצנזוס. זו תופעה מזעזעת, מפחידה, וכן - מבישה. בעיקר מבישה. לפני כמה שנים עשינו בארץ נהדרת מערכון שדימה את ישראל לספינת קזינו ותיור ששטה בשאננות נעימה אל עבר קרחון. כמו תמיד, היינו עדינים".

תחילת הפרשה בריאיון שהעניקה לאחרונה למקומון תל אביבי וכותרתו היתה "בושה שזה העם שלי", העבירה בנאי ביקורת על התלהמות הציבור וההסתה לאלימות. התלהמות שהגיעה לאחר שאנשים לא הבינו נכון בדיחה שסיפרה בנאי. בנאי סיפרה בבדיחות הדעת כי היא "שמאלנית הזויה שאוהבת ערבים". הגולשים לא הבינו כי היה מדובר בבדיחה ומיהרו להגיב באלימות מילולית. חברת "מנו ספנות" פיטרה את בנאי בתגובה.

גברי בנאי: "לאן הגענו? לקרוא לאורנה בוגדת?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully