וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו הופעותיהם של וויקליף ז'אן, פמי קוטי ושאנטל בארץ

22.7.2014 / 10:13

נמשך גל ביטולי ההופעות הגדולות עקב הלחימה. כעת נדחו הופעותיהם של וויקליף ז'אן, פמי קוטי ושאנטל, שהיו אמורים להופיע בפסטיבל "Boom Box" ב-14 באוגוסט בפארק נחל חדרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וויקליף ז'אן/מערכת וואלה!, צילום מסך

נמשך גל הביטולים והדחיות של ארועי התרבות בעקבות המצב הביטחוני. כעת נדחה גם פסטיבל "Boom Box", שהיה אמור להתקיים ב-14 באוגוסט בפארק נחל חדרה. הפסטיבל היו אמורים להופיע אמנים בינלאומיים לצד אמנים מקומיים, ובהם המוזיקאי זוכה הגראמי ומייסד להקת הפוג'יז וויקליף ז'אן בהופעה ראשונה בישראל; פמי קוטי, מהאמנים הבולטים בז'אנר האפרו ביט והבן של של פלה קוטי; ושאנטל עם להקתו Bucovina Club Orkestar. וכן האמנים הישראליים J.Viewz , מוש בן ארי, דודו טסה, שב"ק ס, התפוחים, בום פם ועידן K. המנהל האמנותי של הפסטיבל היה אמור להיות פילוני מלהקת שבק ס'.

כזכור, בתחילת החודש הודיע הראפר טאליב קוואלי כי אינו מתכוון להופיע בפסטיבל. "עם כמה שאני רוצה להופיע בישראל, החלטתי שלא כדי להביע בסולידריות עם הפלסטינים שלא תהיה להם גישה למופע שלי. אחרי ימים של דיונים, החלטתי לנסות לבקר בישראל ובפלסטין עם אלו שנלחמים כדי לסיים את האפרטהייד במקום להשתמש באמנות שלי כדי לאלץ את אלו שלא מעוניינים להתמודד להקשיב לבעיה", צייץ קוואלי, הידוע בעמדות הפרו-פלסטיניות שלו.

מהפקת הפסטיבל נמסר כי הוא יידחה נדחה לסוף הקיץ. "מועד עדכני יתפרסם בהקדם, לאחר תיאום עם האמנים מהארץ ומחו"ל", נמסר, "הפקת הפסטיבל מחזקת את תושבי הדרום וחיילי צה"ל ומייחלת לימים שקטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully