וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט הישראלי "מיתה טובה" יוקרן בבכורה בינלאומית בפסטיבל ונציה

22.7.2014 / 12:00

סרטם החדש של שרון מימון וטל גרניט יוקרן בבכורה בינלאומית בפסטיבל ונציה במסגרת התחרות "Venice Days"

מיתה טובה. צילום: טובי הוכשטיין,
מתוך "מיתה טובה"/צילום: טובי הוכשטיין

"מיתה טובה", סרטם החדש של שרון מימון וטל גרניט, יוקרן בבכורה בינלאומית בפסטיבל ונציה. הסרט, שצפוי לצאת במהלך הסתיו לאקרנים, התקבל לתחרות "Venice Days", מסגרת שנוסדה ב-2004 ומקבילה ל"שבועיים של הבמאים" ("Director's Fortnight") היוקרתי בפסטיבל הסרטים בקאן. את המסגרת היוקרתית יפתח סרטו החדש של הבמאי הקוריאני עטור השבחים קים קי דוק. מסגרת זו מתקיימת במקביל לתחרות הרשמית ומוקרנים בה מדי שנה 12 סרטים מרחבי העולם. בשנה שעברה הוקרן במסגרת זו סרט הביכורים של יובל אדלר – "בית לחם".

"מיתה טובה", בכיכובם של זאב רווח, לבנה פינקלשטיין, עליזה רוזן, אילן דר ורפי תבור, הוא דרמה קומית מרגשת על קבוצה של חברים בדיור מוגן בירושלים, הבונה מכשיר להמתת חסד עצמית, בכדי לעזור לחברם לסיים את חייו בכבוד. כשהשמועה בדבר ההמצאה עוברת מפה לאוזן, בקשות נוספות לעזרה מגיעות אל דלתם.

זאב רווח מסר: "אני חייב להודות שגם לאחר 50 שנה של עשייה, הבשורה על הבחירה בסרט ריגשה אותי מאוד וזאת פעם ראשונה שאני וצוות השחקנים המופלא שלצידי נצעד על השטיח האדום בפסטיבל שנחשב לאחד מהפסטיבלים הנחשבים בעולם".

טל גרניט ושרון מימון מסרו: "אנחנו נרגשים שהסיפור שלנו נגע לליבם של מנהלי פסטיבל ונציה. היתה לנו הזכות לעבוד עם צוות שחקנים שהוא ממייסדי הקולנוע הישראלי וזה כבוד גדול מאוד עבורנו להתחיל את המסע של הסרט בפסטיבל ונציה היוקרתי שהוא גם הוותיק בפסטיבלים".

פסטיבל ונציה, שיציין השנה את שנתו ה- 71 יערך בתאריכים 27 באוגוסט – 6 בספטמבר 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully