וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: דארת' ויידר פופולרי יותר מכל המועמדים לנשיאות ארה"ב ב-2016

24.7.2014 / 13:56

דמותו של דארת' ויידר האכזר מסרטי "מלחמת הכוכבים" אהודה יותר מנשיא ארצות הברית אובמה וגם יותר מכל המועמדים לנשיאות ארצות הברית בבחירות הבאות, כך עולה מתוצאות סקר חדש

אדם מחופש לדארת ויידר. Shirlaine Forrest, GettyImages
הו הא מי זה בא, נשיא ארצות הברית הבא. דארת' ויידר/GettyImages, Shirlaine Forrest

דארת' ויידר, הדמות האכזרית מסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים", פופולרי יותר מכל המועמדים לנשיאות ארצות הברית בבחירות שיתקיימו ב-2016, כך עולה מתוצאות סקר חדש שבדק דעות של האמריקאים הנוגעות ל"מלחמת הכוכבים" שיצר ג'ורג' לוקאס, ופורסם ביום שלישי באתר FiveThirtyEight.

דארת' ויידר, או בשמו האמיתי אנקין סקייווקר, הוא כידוע רשע גדול, אשר פנה לצד האפל של הכוח וחיסל את אלה שחולקים על דעתו ודתו ואת אלה שנכשלו במילוי משימתם. אולם נראה כי בעיני הציבור האמריקאי אלו חטאים קטנים ולא מטרידים, ולפי הסקר החדש, לו דארת' ויידר היה אמיתי ומתמודד בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2016, הוא היה המועמד המוביל. ויידר גבר בפופולריות שלו גם על הנשיא המכהן, ברק אובמה.

הילארי קלינטון, אחת מהמועמדים לנשיאות ארצות הברית ב-2016 עליהם גבר דארת' ויידר, יכולה להתנחם בכך שנכון לשעה זו, לפי הסקר, היא הפופולרית ביותר מבין המועמדים לנשיאות בארצות הברית. ועם זאת, היא זוכה לאותו ציון כמו צייד הראשים ב?ו?ב??ה פ?אט מסדרת סרטי מלחמת הכוכבים.

באופן לא מפתיע, מהסקר עולה גם כי הדמות ג'אר ג'אר בינקס, מי שהיה גנרל בצבא הגאנגאני וסנאטור בסנאט הגלקטי, היא המושמצת ביותר בסדרת הסרטים. במדד הפופולריות הוא דורג במקום הנמוך ביותר, אפילו נמוך יותר מפלפטין, המוכר גם בשמו דארת' סידיוס.

מצד שני, מדד הפופולריות הנמוך של ג'אר ג'אר בינקס, העומד לפי הסקר על מינוס שמונה, הוא עדיין גבוה יותר ממדד הפופולריות של הקונגרס האמריקאי, שכרגע עומד על מינוס 65.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully