וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: סקרלט ג'והנסון מנצחת את דה רוק

27.7.2014 / 11:48

בזמן שכולם חשבו ש"הרקולס" ירסק את הקופות, דווקא סרטו החדש של לוק בסון בכיכוב סקרלט ג'והנסון גונב את ההצגה. דורון פישלר עם שוברי הקופות בארה"ב

יח"צ - חד פעמי

בפינה הימנית: דוויין ג'ונסון, המכונה "דה רוק". משהו כמו שני מטר (לגובה ולרוחב) של מסת שרירים ולסת. בפינה השמאלית: סקרלט ג'והנסון, מטר שישים וקצת ביום טוב. מי מנצח? סקרלט, כמובן. ברשימת שוברי הקופת השבועית בארצות הברית, ג'והנסון הביסה את דה רוק לבדה ובקלות.

ג'והנסון מככבת ב"לוסי", סרטו של לוק בסון שבו היא מקבלת סוג של כוחות על בגלל סם כלשהו שנכנס לגופה. סקרלט ג'והנסון צברה מעריצים מכל הסוגים בשנים האחרונות, עם הופעות משכנעות בסרטי איכות כמו "היא" ו"מתחת לעור" וכמובן כיכוב בתפקיד האלמנה השחורה בסרטי מארוול, "הנוקמים" ו"קפטן אמריקה". "לוסי" נראה כמו הדבר הכי דומה שנוכל לקבל לסרט סולו של האלמנה השחורה - וזה מספיק בהחלט בשביל פתיחה מכובדת. הסרט הכניס בסוף השבוע כ-45 מיליון דולר, לא רע בכלל בשביל סרט מקורי שאינו המשך, רימייק, ריבוט או מבוסס על מותג מוכר כלשהו, מלבד סקרלט.

הרקולס.
שחקן אופי. דה רוק ב"הרקולס"

"הרקולס", לעומת זאת, הוא מותג כל כך משומש שאפילו השנה כבר יצא סרט אחד עליו. בגרסה הנוכחית של הרקולס מככב דוויין ג'ונסון, ואת הסרט ביים ברט ראטנר המקצועי-אך-לא-מעניין ("שעת שיא", "אקס-מן 3"). הסרט הכניס כ-30 מיליון דולר בסוף השבוע - מספיק למקום שני בלבד, מאחורי "לוסי". ההרקולס החדש אמנם לא מסתמן כלהיט גדול, אבל לפחות הוא מצליח הרבה (הרבה!) יותר מ"הרקולס: האגדה מתחילה", שיצא בינואר והיה אחד הסרטים הכושלים ביותר של השנה: ההכנסות הכוללות שלו בארצות הברית היו 18 מיליון דולר, אותו הסכום ש"הרקולס" החדש הכניס ביומיים. בכל זאת, מתברר שדה רוק עדיף על קלן לוץ. "כוכב הקופים: השחר", אחרי שבועיים במקום הראשון, הודח למקום השלישי השבוע, עם כ-16 מיליון דולר, והכנסות כוללות של 171 מיליון דולר.

הסרט החדש הנוסף השבוע הוא סיפור מאוד עצוב. היתה תקופה שבה רוב ריינר היה במאי גדול. מדובר באיש שביים את "הנסיכה הקסומה", את "אני והחבר'ה", את "כשהארי פגש את סאלי". היתה תקופה שבה קומדיה רומנטית של רוב ריינר עם מייקל דגלאס ודיאן קיטון היתה אירוע גדול. ובכן, זה כבר לא המצב. "ככה זה עובד" לא רק נשחט על ידי הביקורות אלא גם זכה להתעלמות מצד הקהל: הסרט הכניס השבוע כ-4 מיליון דולר, מה שקובר אותו אי שם בסביבות המקום השמיני בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully