וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: עשור ל"אבודים" - הרגעים הגדולים

29.7.2014 / 11:22

מרי לואיז פרקר חוזרת לטלוויזיה, חברי "דם אמיתי" מרגיזים את שרה פיילין, מלהקות "שובר שורות" חושפות איזה כוכבים נדחו וב"אבודים" חוגגים עשור

מה יש לחברי "דם אמיתי" נגד שרה פיילין?

חברי הסדרה "דם אמיתי" הגיעו לפאנל בכנס קומיקון השנתי עם דם חם. הסיבה: המועמדת לשעבר לתפקיד סגנית נשיא ארה"ב ומושלת אלסקה שרה פיילין. האחרונה סירבה, כך מתברר, להצעה מיוצרי התכנית להשתתף באחד מפרקי העונה האחרונה. "המוחות המבריקים של 'דם אמיתי' היו נועזים דיים להציע לי להגיע להופעת אורח בתכנית, זאת ככל הנראה כדי להעליב אישה שמרנית באופן אישי במקום להעליב נשים שמרניות באופן כללי", חשפה פיילין בריאיון השבוע. "בכל אופן, סירבתי להם". הפרק, יש לציין, כלל טבח המוני במהלך אירוע גיוס כספים של הסנטור הרפובליקני (במציאות) טד קרוז, וכאילו שזה לא מספיק במהלכו אחת הדמויות התייחסה אל עצמה בכינוי הגנאי "Republicunt".

"זה נחמד שאחרי כל כך הרבה שנים, הצלחתי להרגיז אותה. היה לי כיף לעשות זאת", אמרה בתגובה כריסטין באוור ואן סטרטן שמגלמת את הערפדית פאם. והוסיפה: "היא מגיבה על כל דבר".

מרי לואיז פרקר חוזרת למסך בתפקיד ראשי

אחרי "העשב של השכן" ושלל תפקידי אורח על המסך הקטן והגדול, מרי לואיז פרקר שוב מנסה את מזלה בתפקיד ראשי, הפעם בגרסה האמריקאית למיני-סדרה האוסטרלית "הסטירה" (ששודרה גם אצלנו ב-HOT). לצידה של פרקר יככב השחקן פיטר ססגארד.

הסדרה עוסקת באירוע במהלכו אדם סוטר לבנם הקטן של זוג חברים במהלך אירוע ברביקיו רב משתתפים. הסטירה יוצרת שרשרת תגובות והשלכות שחושפות את הקשרים המורכבים בין הנפשות הפועלות. ססגארד יגלם את הקטור, בעל ואב שמוצא את עצמו מתפתה ליופייה של נערה צעירה, והוא בן דודו של האדם הסוטר. פרקר תגלם את אנוק, חברתו של הקטור ותסריטאית של סדרת טלוויזיה שיוצאת עם כוכב הסדרה הצעיר אותה היא כותבת. הסדרה צפויה לעלות ברשת NBC.

מי הכוכבים הגדולים שביקשו להשתתף ב"שובר שורות" וסורבו?

"שובר שורות" הפכה ברבות השנים ללהיט קאלט. כוכבים כמעט אלמונים כמו בראיין קרנסטון וארון פול הפכו בן רגע לכוכבי ענק ששמותיהם מתנוססים בכל רשימה שנייה של "באזפיד". אבל היו גם כוכבים גדולים שביקשו לקחת חלק בפרויקט המדובר, אך קיבלו סירוב מנומס. מנהלות הליהוק של התכנית שרון ביילי ושרי תומס, סיפרו לחדשות ערוץ E! כי הכוונה מלכתחילה היתה להשתמש בשחקנים אנונימיים, ולהמר עליהם כל הדרך לאמי. הבעיות החלו כאשר הסדרה צברה תאוצה בעונות המאוחרות שלה. "לקראת הסוף היו כל כך הרבה שחקנים שצלצלו להגיד שהם מעריצים גדולים של הסדרה ולא יכולנו להשתמש בהם בגלל שהם היו שמות גדולים", אמרה ביילי. "פיליפ סימור הופמן המנוח, מייקל סרה, היו רבים כל כך, מבוגרים וצעירים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הצצה לעונה החדשה של "משפחת סימפסון"

העונה החדשה של "משפחת סימפסון", 26 במספר, תביא איתה כפי שדיווחו אתרי הבידור, גם מוות של אחת מהדמויות האהובות. הדמות צפויה להיפרד מהמסך כבר בפרק הראשון שישודר ב-28 בספטמבר וייקרא "Clown in the Dump". לא ברור האם מדובר במהלך שנועד להתניע מחדש את הסדרה הוותיקה, אבל כך או כך הוא יצר עניין רב בה כבר לפני כמה חודשים כשפורסמה הידיעה. בפאנל הסדרה בכנס קומיקון ניתנה לצופים הצצה לאותו פרק מסתורי. צפו:

עשר שנים ל"אבודים": הרגעים הגדולים

השבוע מציינת הטלוויזיה האמריקאית עשר שנים מאז הפציע הפרק הראשון של הסדרה "אבודים" על המסכים וגרר אחריו תופעה בקנה מידה עולמי. אם הייתם מהמעריצים השרופים (או לחלופין, מאלה ששרדו רק עד סוף העונה השנייה) זה הזמן להיזכר ברגעים הגדולים. האם הסצנה שהכי אהבתם נמצאת שם? יש רק דרך אחת לגלות. צפו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully