וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר אחד בשבוע: עובדים על הרומן שלכם? זה הספר עבורכם

3.8.2014 / 0:25

האמן קורי אראנג'ל קיבץ לספר את כל הציוצים שמאזכרים את המילים "עובד על הרומן שלי". סימולקרה? פוסמודרניזם? מות המחבר? בעיקר מצחיק, נוגע ללב ותופס את רוח התקופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש משהו מגוחך בכמות הספרים שרואים אור, בישראל, אבל גם כמובן במקומות אחרים בעולם. העובדה שכל אדם שני בדיוק "עובד על הרומן" שלו, (ולאו דווקא קורא אחד), היא כזו ששעשעה גם את האמן קורי ארקאנג'ל, והוא החליט לפתוח פרופיל טוויטר שנקרא “Working On My Novel”

הפרופיל פועל באופן פשוט, בכל פעם שמישהו פעיל בטוויטר כותב את רצף המילים "Working On My Novel”
הוא מרטווט אותו, כלומר – מפרסם אותו מחדש תחת הפרופיל שלו. הרצף האקראי אבל בעל המכנה המשותף יוצר תמונה מצחיקה, מגוחכת וגם לפעמים נוגעת ללב. כל כך הרבה אנשים שאוהבים לשתף שהם בדיוק עובדים על להיות ג'יימס ג'ויס הבא בזמן שהם לוגמים קפה בבית הקפה בעל האינטרנט חינם, או צופים בזווית העין ב"הישרדות" ומנסים להתרכז – יש בזה משהו שמשקף יפה את החיים בעידן שלנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריכת הספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיאו של הפרויקט הזה (ארקאנג'ל גם מפעיל בלוג הנקרא Sorry I Haven't Posted שמפרסם הודעות של בלוגרים שמפרסמים הודעות התנצלות בכל פעם שלא פירסמו בלוג.) הוא כמובן בספר הנקרא "Working On My Novel”

הספר מרכז את מיטב הציוצים שמכילים את רצף המילים "עובד על הרומן שלי" – התנצלויות, התפארויות, דיסקליימרים, התחטאויות ומה לא. והתוצאה אינטליגנטית, מלאת הומור ולא מתנשאת. אם גם אתם בדיוק עובדים על הרומן/תסריט/פורמט/אפליקציה/ שלכם – סביר שתזהו גם את עצמכם בציוצים המרוכזים בספרון הזה.


חשבון הטוויטר Working On My Novel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully