וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול" לא יורדת מהמסך; בקשת הוחלט על קיצוצים בעלויות ההפקה ובחינת הורדת התוכנית מדי כמה ימים

31.7.2014 / 13:45

לוואלה! תרבות נודע כי בתום התייעצות בין הזכיינית קשת להפקת "האח הגדול" הוחלט על המשך שידור העונה בשלב זה תוך נקיטת צעדים לצמצום הנזק הכלכלי

האח הגדול. קשת, צילום מסך
ההצגה תימשך/צילום מסך, קשת

הזכיינית קשת החליטה להמשיך בשידור "האח הגדול" בשלב זה. לוואלה! תרבות נודע כי בתום התייעצות בין אנשי הזכיינית קשת להפקת "האח הגדול" הוחלט כי בשלב זה "האח הגדול" תמשיך להיות משודרת בערוץ 2 אך החלטה זו תיבחן מדי מספר ימים בהתאם להתפתחויות השונות כך שייתכן ובשבוע הבא, לצורך העניין, ההחלטה תשתנה ויוחלט להוריד משידור את תוכנית הריאליטי המצליחה.

במקביל, הוחלט לנקוט בצעדים משמעותיים לצמצום עלויות ההפקה על מנת להתמודד עם ההפסדים הכלכליים בשל ההאטה בשוק הפרסום בצל מבצע "צוק איתן". הצעדים כוללים קיצוץ בעלויות השכר של עובדי ההפקה, קיצוץ בתקציב התוכן, וצעדים נוספים כמו הוצאת קהל מהשידורים החיים. גורמים בזכיינית מסרו לוואלה! תרבות כי עובדי ההפקה הבינו את המצב הקשה בו נתונה ההפקה והביעו רצון לסייע.

כזכור, מוקדם יותר השבוע נחשף בוואלה! תרבות כי שאלת המשך שידור "האח הגדול" עלתה לראש סדר היום בזכיינית קשת. דיונים אלה נערכו על רקע הפסדים כלכליים של הזכיינית קשת הנאמדים בעשרות מיליוני שקלים. מאז תחילת מבצע "צוק איתן" ירד מספר דקות הפרסום בתכנית (מ-41 דקות וחצי בממוצע ביום בחודש יולי 2013 לעומת 11 דקות ביום בחודש יולי 2014). גורמים בקשת טענו כי מדובר במשבר הכלכלי העמוק ביותר ממנו סבלה הזכיינית בהשוואה למבצעים קודמים ובשנים האחרונות בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully