וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אביב גפן הוא אופורטוניסט פחדן וצבוע": הדוקומנטריסט ברק הימן מגיב להתבטאויות הזמר

31.7.2014 / 17:29

אביב גפן נחשב לנציג דור הנרות, אבל ראיון עימו שיתפרסם מחר יבהיר שמאז התמרכז והוא מצדיק את המלחמה. ברק הימן הדוקומנטריסט אינו מופתע וביטא מילים קשות בפייסבוק שלו

אביב גפן. ניב אהרונסון
אביב גפן/ניב אהרונסון

מחר (שישי) יפורסם בידיעות אחרונות ראיון עם אביב גפן, זמר, שופט ריאליטי, ועכשיו גם קול המיינסטרים. בקדימון לכתבה הנקראת "שפוי מלחמה" עם רז שכניק, מצוטט גפן כאומר "אין ברירה אלא להסיר לפני הכל את האיום מעל הילדים שלנו. אחרי זה נתווכח ונצא לרחובות". עוד מבטיחה כותרת המישנה אביב גפן תומך במבצע הצבאי, קורא לאחדות העם ואפילו נותן מילה טובה לראש הממשלה.

מי שלא מרוצה מהתמרכזות והתמתנות הנציג הבועט של דור הנרות וקולו של הדור המזויין לשעבר הוא היוצר הדוקומנטרי ברק הימן. אשר אחיו תומר הימן, יצר את הסרט התיעודי "אביב" ב-2003 - דיוקן על גפן של לפני 11 שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברק הימן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אין סיבה להיות מופתעים ומאוכזבים מהתגייסותו של אביב גפן לטובת הצדקת המשך המלחמה בכל מחיר ונגד הזכות והצורך של אנשים מסוימים להביע בפומבי קול מחאה כמו גם מהעיוורון שלו, מאטימות הלב שלו, ומהבחירה שלו לדבר אך ורק על הכאב והסבל של הצד הישראלי מבלי לדבר על סבלם וכאבם של פלסטינים רבים חפים מפשע והטרגדיה הנוראית שבתוכה הם שרויים." כתב הימן בפרופיל הפייסבוק שלו, והמשיך -

"כבר לפני למעלה מעשר שנים הוא היה אופורטוניסט פחדן וצבוע. מצורף קטע מהסרט "אביב" ובו אומרת שרון בן עזר (אליוט) ב 2002 מה היא חושבת על "אמן המחאה" ו"לוחם השלום" המהולל שהתחייב להופיע בעצרת שמאלנית והבריז ברגע האחרון. טוב מאד שיש עוד אנשים כמו אליוט שלא חוששים להביע את דעתם ולחשוף ברבים את ערוותו המוסרית של מי שבנה קריירה שלמה על סלוגנים של שלום אחווה והומניזם וחושף שוב עד כמה הם חלולים וריקים מתוכן."

ושיתף את הלינק מתוך הסרט "אביב" בו מדברת אליוט (שרון עזר)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully