וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם האנשים הכי נאיבים בישראל

אביעד "צפניה" קדרון

3.8.2014 / 0:00

ההדחה נדחית ליום רביעי כי הטנקים של צה"ל עזבו את עזה ואיזה יופי, אולי סוף סוף אנשים יחזרו לסמס ומישהו ירוויח כסף מהתוכנית. בינתיים, בואו נצפה שוב בהדחה שהתרחשה ביום רביעי הקודם. בלוג "האח הגדול" - התור של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה לא ייגמר לעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

01. טילים על בנימינה, כניסה קרקעית, פצמ"רים ואפילו חשש לחייל חטוף. שום דבר לא יביא המתת חסד לעונה הזאת. ברצינות, אף אחד בהפקה לא מבין שהאנשים האלה (וב"האלה" אני מתכוון ללינור, אחי ושאר מתמודדי "האח הגדול", כן?) לא מעניינים אף אחד חודש לתוך מבצע "צוק איתן"? די, תגאלו את כולנו מייסורינו. אני מושקע רגשית יותר בסידור המצעים במיטה מאשר בערוץ 26. לעזאזל, אפילו פיד הטוויטר של החבר'ה מעזה יותר מעניין. כאילו, אם אתם בקטע של רצח עם ופאן פיקשן (ציוץ רנדומלי: "החיילים שלחו עכשיו דרקון להרוג את כל הילדים שלנו ברפיח!").

02. הנה רעיון לסטארט-אפ גאוני. גם חסכוני וגם מעניין. מעתה ועד סוף העונה: פרקי "האח הגדול" ייארכו רק עשרים דקות. הם יכללו ריב אחד, מועמדויות להדחה והדחה. אם נופר ממש תרים גבה, אולי ייכנס גם סשן צעקות שלה עם לינור. מי את, לא מי את, לא מי את, מי את, לא מי את תמיד עושה את העבודה. דמיינו כיצד זה ייראה. כמה כיף "האח הגדול" תחזור להיות. מזרח תיכון חדש.

03. תשמעו, אם דם היה יכול לרתוח, הדם הכחול שלי מזמן היה הופך למשהו חם. בגלל התארכות המהדורה, התייפחו אסי וארז, אי אפשר לשדר הדחה. אבל כן אפשר לשדר כמה דקות של לינור עושה פן. או את המשך משימת החייזר המביכה לצפייה עבור כל אדם ששכלו בראשו. אולי לקחו את יורם זק למילואים ובגלל זה אף אחד לא ערך את הפרק. אפילו אורטל גושן, שהודחה ביום רביעי, עוד הופיעה בפרק הערב במשך עשרים דקות. אין זמן לשדר הדחה אבל יש זמן לשדר שוב את הפרק של יום רביעי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לינור, תמיד חיונית ומרעננת/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. הדבר הכי חשוב שקרה הערב הוא השיער הלבן של יוסי בובליל. וואו, מה קרה לו בחמש השנים האחרונות? כאילו, חוץ מבייביסיטר על טריליון ילדיה של עינב בזמן שהיא נופשת בנווה אילן. לפחות הכרס ובגד הים נשארו אותו הדבר. גם לברק אובמה זה קרה. מינוס הכרס. ובגד הים. והבייביסיטר על טריליון הילדים של עינב בובליל.

05. שבועיים לפני שנציין עשור ללילה האפל מכולם, ב"האח הגדול" החליטו לעשות כבוד ולהכניס את הראל מויאל. בושה. לא נשכח ולא נסלח את הלילה האפל בניצנים. לא משנה כמה שירים נוראיים של אחי הראל מויאל ישיר, הוא לעד יהיה ההראל הלא נכון.

06. הרגע הכי שווה בפרק היה כמובן מריבת הצניעות בין אלדד ועינב. רגע שנהרס עם ההתנצלות של אלדד אבל אם נדחיק את ההתנצלות, נישאר עם מריבה ממש נהדרת. צניעות, מידות, רבנית, הפלות והשיא - שאלת רב. מתי בפעם האחרונה אתם עשיתם שאלת רב? ואיזו שאלת רב עשיתם? שאלה רפורמית? או שאולי אורתודוכסית? כמה טוב שכל דילמה בחיים יכולה להיפתר עם שאלת רב. מת למצוא את הרב שייתן תשובת רב לשאלה האם אפשר לסיים כבר את העונה הזאת ולתת את המיליון לאלדד, המנצח הכי צפוי מאז אלירז.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נו, אם בתורה רשום/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. תוכן שיווקי לסחבת רצפה: הרגע בו אליאב מרים את השמיכה ושיערה הבלונדיני של דנית מתגלה.

08. מה זה חלוויאת?

09. למיטיבי לכת: מיקי טען בערוץ 26, רגע לפני שהטנקים של צה"ל עזבו את עזה, שהוא מרגיש שהלחימה מסתיימת. קחו את זה לרב שלכם ותשאלו איך זה קרה.

ביום רביעי תהיה כאן רחלי שתנשנש ביצי שור כי בתורה רשום שמותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם היא מכירה מישהו בישראל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"דנית, קומי בבקשה" (אליאב מנסה להסתיר ראיות)

"הרבה מחשבות טובות יש לכם בראש" (זיגי, אכן יצור מעולם אחר)

"אתה יודע לעשות מקום במיטה, אה" (זיגי משרמט את אליאב)

"רגע, מי זה היה? מי זה היה?" (מרטין, האדם היחיד בישראל שלא נתקל באייל גולן. עד הערב כלומר)

"מי זה?" (מרטין לא מזהה את הראל מויאל. סקעתית חדשה נולדה)

"צדק! חמלה! טבעונות!" (כל מיני אנשים מהרחוב)

"דרך ארץ קדמה לתורה" (אלדד לעינב, עינב לאלדד, אלדד לעינב, אלדד לעינב, עינב לאלדד)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully