וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ערד: מירי מסיקה, צביקה פיק, הראל סקעת, ערן צור ועוד

3.8.2014 / 12:04

אם לא יחולו שינויים דרמטיים, פסטיבל ערד ה-32 יתקיים כמיטב המסורת גם השנה ויכלול מופע מחווה לשלמה ארצי, הופעות של אושיק לוי, דודי לוי ואמנים נוספים. רשמו ביומנים

מירי מסיקה. ניר פקין
בהופעה מלאה. מירי מסיקה/ניר פקין

קצת נחת ושגרה: פסטיבל ערד ה-32 יתקיים השנה בין התאריכים ה-18 ועד ה-21 באוגוסט, באמפי קרית האמנים בערד, ויכלול הופעות ללא עלות של מירי מסיקה לרגל אלבומה החדש, אלון אולארצ'יק וסיוון טלמור, צביקה פיק, הראל סקעת וערן צור.

שלמה ארצי. ירון שילון,
זמן מחווה. שלמה ארצי/ירון שילון

כמיטב המסורת ואם לא יהיו שינויים עקב המצב הביטחוני, בערד המדברית יופיעו גם אושיק לוי, דודי לוי, מופע המחווה "דרכים" לשלמה ארצי בהשתתפות דני רובס, רונית שחר, מיקה קרני ויעל דקלבאום. בנוסף יופיעו גם שולי נתן עם שירי נעמי שמר, רבקה זהר ולירון לב יתארחו במופע "ימי הרדיו" של האחים אסנר, מוני ארנון וסוזי מילר יערכו ערב הצדעה לנתן יונתן, להקת הטרנזיסטור במופע מחווה לשירי אריק איינשטיין, רז שמואלי, איה כורם וישראלה אסגו במופע משותף "השלושרות", עדי כהן ואף מופעים מיוחדים לילדים.

מרינה גלייזר, מפיקה ומנהלת אמנותית: "חוזקה של ישראל הוא בחייליה ואזרחיה שבעורף, היודעים לשמור על שגרה. פסטיבל ערד משמר את מסורת הזמר העברי, ודווקא בימים אלה אנחנו חייבים להמשיך לשיר. עשרות מופעי מוסיקה ישראלית מכל הסגנונות ומכל הזמנים מצפים לתושבי ולאורחי העיר. ראוי לציין כי בין המופעים הרבים תופענה הזמרות שולי נתן, שתבצע את מיטב שיריה ובהם 'ירושלים של זהב', ורבקה זהר שתבצע את 'מה אברך' – שירים שהפכו מזמן להמנון המלחמות. הציבור מוזמן להתרגש איתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully