וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל שני: "לו הייתי ביבי, הייתי מודיע שלא אהיה בשטחים יותר"

3.8.2014 / 12:32

שופט "מאסטר שף" נסע לבשל לתושבי הדרום ואמר הבוקר לגל"צ: "לו אני הייתי ביבי הייתי מודיע שתוך 5 שנים לא אהיה בתוך השטחים יותר. זה היה מצנתר את כל מדינת ישראל. מלחמה זו איוולת"

אייל שני.
"זה

שופט התוכנית "מאסטר שף", אייל שני, אומר כי לו הוא היה ראש הממשלה, היה מחליט על יציאה מהגדה המערבית. הדברים נאמרו הבוקר (ראשון) על ידי השף והמסעדן לניב רסקין בתוכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל, בעוד ששני היה במשאיתו בדרכו לדרום, כדי לבשל אוכל לתושבים ולחזקם. שני העתיק למשאית את אחד המטבחים שלו לתוכה, והעלה לתוכה בין השאר טאבון עץ גדול.

רסקין שאל את שני האם המצב הביטחוני שינה את המחשבות שהיו לו עד היום לגבי האפשרות להגיע להסדר מדיני. "לא", השיב שני. "תשמע, לו אני הייתי ביבי, הייתי מודיע שתוך חמש שנים אני לא אהיה בתוך השטחים יותר. זה היה מצנתר את כל מדינת ישראל".

רסקין: יאמרו לך, ניסינו את הדבר הזה בעזה. היתה תכנית התנתקות.

שני: "תראה, כל עוד שאתה נמצא בתוך מעגל הדמים, אתה לא תצא מזה. יש לו חוקים משלו, וצדק משלו. ואנחנו נמצאים בצדק של מעגל דמים. אני חושב שכל מה שאנחנו רוצים זה לחיות, אתה יודע, לקום בבוקר, להרוויח טוב, לאכול טוב, לשתות טוב, לאהוב טוב. אני חושב שכל אדם זה מה שהוא רוצה היום בתוך העולם. אני חושב שמלחמה זו איוולת. אני חושב שמדינות גוררות למלחמה, לא בני אדם גוררים למלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully