וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה האחרונה של "דה קילינג": סיכוי אחרון לגאולה

4.8.2014 / 7:45

"דה קילינג" חוזרת לסיבוב נוסף אחרון – הפעם בנטפליקס. שישה פרקים שאמורים לסגור את כל הקצוות ולשלוח את הבלשים הולדר (ג'ואל קינמן) ולינדן (מיריי אנוס) אל האור בקצה המנהרה. האם הסדרה תעמוד במשימה?

יח"צ - חד פעמי

הזדמנות שלישית לגאולה. סיכוי אחרון לשנות את ההיסטוריה ולהיכתב בדברי הימים של הטלוויזיה כמשהו שהוא לא אחד הכישלונות הגדולים בתולדות הטלוויזיה. זה, בקצרה, האתגר בפניו עומדת העונה הרביעית, המקוצרת והאחרונה של "דה קילינג". כמעט כל יוצר סדרה מביט בחשש לעבר הדרך בה תתקבל העונה הרביעית של "דה קילינג" ע"י מבקרי הטלוויזיה, אותם אנשים שחיבקו את לינדן והולדר בזמן העונה הראשונה ודחפו אותם החוצה בסוף אותה עונה. "דה קילינג" התוותה את הדרך – אנטי קליימקס ייענה בקריאות זעם.

לאחר שבוטלה פעמיים ע"י AMC וחזרה לחיים, "דה קילינג" חוזרת לסיבוב נוסף אחרון – הפעם בנטפליקס. שישה פרקים שאמורים לסגור את כל הקצוות ולשלוח את הבלשים הולדר (ג'ואל קינמן) ולינדן (מיריי אנוס) אל האור בקצה המנהרה.

כל ששת פרקי העונה הרביעית של "דה קילינג" שוגרו לאוויר שנה בדיוק לאחר סיום העונה השלישית. העונה הזו מתחילה שלוש שעות לאחר סיום העונה הקודמת, כשהבלשית לינדן גילתה שהרוצח האכזרי, שרצח עשרות נערות במהלך השנים, ואחריו רדפה תקופה ארוכה, הוא בעצם שותפה לשעבר, המפקד שלה, ואהובה משכבר הימים. בעונה הרביעית, לאחר שלינדן הורגת בדם קר את הרוצח, היא והולדר הופכים לפושעים בעצמם ומנסים להסתיר ראיות הקשורות לרצח כשבמקביל, הם נקראים לחקור פרשיית רצח המתרחשת בפנימייה לבנים, שמנוהלת על ידי מנהלת קשוחה (ג'ואן אלן) שמקשה על החקירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לקלוז'ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמחווה לא כתובה למותה האכזרי של רוזי לארסן מהעונה הראשונה, רגשות האשמה של לינדן מציפים אותה. היא לא מסוגלת לנשום, לא מסוגלת להתנהל נכון. לינדן המסוגרת של העונות הראשונות הופכת לפצצת רגשות בלתי ניתנת לשליטה ומיריי אנוס, בתצוגת משחק מצוינת, מדגימה מדוע היא נחשבת לאחת השחקניות המוערכות בימינו. לינדן של העונה הרביעית רוצה להתבגר. אולי כדי לגאול את אוכלוסיית המתבגרים של סיאטל שממותגת בצורה מחרידה באמצעות הסדרה. מה לכל הרוחות קורה למתבגרים בסיאטל ומדוע הם מתעקשים להרוג אחד את השני ולהסתבך בפרשיות סמים?

גם דמותו של הולדר טובעת. "אני רוצה להיות גבר טוב", אומר הולדר לזוגתו שמגלה שהיא נושאת ברחמה היריון לא צפוי. זו לא ההתייחסות היחידה לגבריות טובה בפרק הבכורה. צוער שנחקר ע"י לינדן והולדר מספר לשניים כי הפנימייה הצבאית מסייעת לו להפוך לגבר טוב. בכך מסתכנת "דה קילינג" באמירה מעט חתרנית. הדרך לגבריות טובה עוברת במקומות רעים. רצח ביער, פנימייה צבאית, אותה מהפכה. מהו בעצם גבר טוב אם לא גבר רע שהחליט לפרוש מהתחום?

כולנו רעים, כולנו טובעים, כולנו אפורים. האם רצון לטוב ולצבעוניות אמור להספיק כדי לצאת מהביצה הטובענית? בכלל לא בטוח שלינדן והולדר מוכנים להשיב לשאלה הזו. אבל זה לא משנה, לא יהיו להם יותר הזדמנויות. פסילה שלישית והם בחוץ.

העונה הרביעית של "The Killing" משודרת בימי ראשון בשעה 22:00 בערוץ yes Oh HD וב- yesVOD

מיריי אנוס: "אני באמת שמחה על ההזדמנות לסיים את הסדרה כמו שצריך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully