וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה הופעתה של קליס בישראל

5.8.2014 / 16:24

על אף שמבצע "צוק איתן" הגיע לרגיעה מסוימת, גם הופעתה של קליס בזאפה הרצליה נדחתה למועד חדש. מזאפה הרצליה נמסר: "הכרטיסים שנרכשו - כוחם יפה למועד החדש"

קליס. Estevan Orion,
עוד קצת לחכות. קליס/Estevan Orion

המשך גל הדחיות והביטולים: הופעתה של קליס בישראל נקבעה תחילה ל-26 באוגוסט, אלא שהמצב הביטחוני הרעוע הביא את חלוצת האר נ' בי לדחות את האירוע ל-6 בפברואר, מבלי לשנות מיקום או שעה. ממועדון הזאפה נמסר: " הכרטיסים שנרכשו - כוחם יפה למועד החדש".

קליס פרצה לתודעה ב-1999 כשהתארחה בלהיט "Got Your Money" של Ol’ Dirty Bastard’s. אלבום הבכורה שלה, "Kaleidoscope", שהיה מחלוצי הארנ'בי העתידני ששלט במצעדים וברחבות בתחילת שנות האלפיים וכלל שיתופי פעולה עם פארל וויליאמס ו-D.R.E.N, שינה את פני הדברים והפך אותה לכוכבת.

אלבומה השישי "FOOD", שיצא בחודש מאי האחרון, כולל שיתוף פעולה עם המפיק דייב סייטק, גיטריסט להקת Tv On The Radio, שברקורד שלו הפקת אלבומים ללהקות כמו the Yeah Yeah Yeahs, Foals, Liars. במקביל לעשייה המוזיקלית קליס עובדת כעת על תכנית אוכל לטלוויזיה האמריקנית וכן על מותג רטבים משלה. "העבודה עם אוכל היא שפתחה לי מחדש את התיאבון למוזיקה" אמרה, "עבורי אין שום הפרדה בין אוכל למוזיקה".

סיבוב ההופעות החדש של קליס כולל הרכב של שישה נגנים, ויכלול את רפרטואר עמוס הלהיטים שלה לצד שירים מהאלבום החדש. כאן ניתן להזמין כרטיסים.

  • עוד באותו נושא:
  • קליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully