וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם התחושות

אביעד "צפניה" קדרון

9.8.2014 / 23:47

פירמידת האור לא שומרת על מיקי והוא מודח, אליאב נפרד מדנית ואז משלים איתה ועינב מתגלה כקול השפיות בבית. בלוג "האח הגדול" - התור של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
התרעה בבית שמש 189. אילוסטרציה/מערכת וואלה, צילום מסך

01. מי היה מאמין, היתה הדחה. לא הייתי בטוח שתהיה הדחה, בכל זאת, השמש זרחה הבוקר. ואתם יודעים איך זה עם הדחות העונה. לפעמים אין הדחות כי יש מלחמה ולפעמים אין הדחות כי חוזרים לשגרה. אז הנה, כססתי ציפורניים כל השבת וקיוויתי להדחה. גם טילים, גם שגרה. אי אפשר לדעת מה יוליד יום.

02. ובסוף, לא רק שהיום הזה הוליד הדחה, הוא גם הוליד תאריך לגמר. בעוד 21 ימים נשתחרר לחופשי מהעונה הזו. אחחח, האם אתם יכולים לדמיין כיצד ייראה היום הראשון בחייכם ללא דנית ו/או אליאב? על נופר מור אני לא מדבר בכלל כי כולם יודעים שהיא תחזור שוב ושוב ל"האח הגדול" עד שתזכה בפרס. כמו בשבקין רק עם פן שלא נהרס לעולם. באמת, איך היא מתחזקת את הפן שלה כל הזמן? אולי זאת פאה?

03. טוב, בואו נחזור לשגרה. אין מלחמה אבל כל העולם שונא אותנו. הנה, מרטין לא יכולה אפילו לקבוע מזוזה מחוץ לבית כי "המצב ממש לא טוב". היא אפילו לא מעזה לקעקע מגן דוד על גופה. אתם יודעים, היום כל האנטישמים שונאים יהודים בגלל ישראל. אז במקום קעקוע של מגן דוד היא שוקלת להסתפק במפת ישראל כי ככה לא יידעו שהיא יהודיה. אל תדאגו, בסוף היא לא מתקעקעת כי היא חוששת שהקמטים שעל גופה יעוותו את המפה והיא תיראה כמו מפת ירדן. נו, שתי גדות לירדן, זו שלנו גם כן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
וורד/מערכת וואלה, צילום מסך

04. כאילו, היתה שלנו עד שפינינו אותה. בטח פינינו אותה מתישהו. רק תזכירו את המילה "פינוי" ואלדד יתחיל להתייפח על איך לפני תשע שנים הוא עבר דירה. מבין אותו. חתיכת תיק לעבור דירה. קודם כל, צריך למצוא טריליון ארגזים. והם תמיד מטונפים. אף אחד כבר לא דואג לספק ארגזים נקיים. אחר כך צריך לפרוק את הארגזים האלה. ומה לכל הרוחות אמורים לעשות עם כל הארגזים הקרועים? לא פלא שאלדד בוכה ושבבית הכנסת בהתנחלות שלו עשו מניין או משהו.

05. כנראה שאין חייזרים. כי מיקי קיבל "תחושות" שהוא בגמר ואיך שלא נסובב את זה, הוא לא יגיע לגמר בשום קונסטלציה שהיא לא על תקן אורח. מיקי שמח לעזוב אחרי 88 יום. הרי בנומרולוגיה זה שבע ושבע זה המספר שלו. המשימה שלכם ילדים יקרים היא למצוא כמה ימים אחרים היו שהם מספרי שבע עד כה. רמז: הרבה. אבל רק אחרי 88 ימים אסי עזר פתח את דלתות הבית וארז טל קרא "מיקי, בוא תראה איך ביאסת לכולם את החיים במשך 88 יום". מעולם לא היה נבל כל כך מדוכא בתולדות הריאליטי. זוכרים שהוא וטל שנאו אחד את השניה לפני שהם נרדמו על הספה ביום 34?

06. יש כל כך הרבה פספוסים העונה אבל מיקי הוא הפספוס הגדול. מיקי היה אמור להיות הנבל הגדול והממורמר מכולם. והוא באמת היה בדרך לשם. עד שמשהו קרה באמצע. והמשהו הזה הוא החור השחור שיצרו אליאב ודנית. חור שחור בו נבלעו כל דיירי הבית. מודה, הייתי בטוח שאחי ואנה הם הרומן הפיקטיבי המתיש השווה יותר אבל זהו, אליאב ודנית קנו אותי. אליאב, ושאלוהים באמת יעזור לכולנו, מצליח להכניס את סער שיינפיין בכיס הקטן. איזה דוש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מיקי, הבעה אופיינית/מערכת וואלה, צילום מסך

07. הרגע הקסום של הערב: מיקי ומרטין מורחים וזלין על הקרסול. וזלין, תמיד שימושי.

08. הרגע הכמעט קסום של הערב: מרטין שואלת את עינב למה היא קיימת ולא מבינה מדוע עינב נעלבת. עינב, מצידה, אחרי שהיא מסיימת להיעלב, עושה בדיוק את אותו הדבר לדנית. אבל זה בסדר, אפשר לעשות הכל לדנית. פשוט צריכים להגיד את המילה "אליאב" בתחילת המשפט ואז אפשר להשחיל עשרות קללות ומתכונים לחריימה. היא לא באמת מקשיבה למה שבא לאחר מכן. נערת הטאקי האנושית.

09. עם כל הדיבורים על אליאב, קצת פספסתי את הפואנטה של מסיבה עם מוזיקה ואלכוהול. זאת אומרת, אני מניח שהדיירים רצו מוזיקה שיוכלו לרקוד לצליליה. או לפחות למרוח וזלין על הקרסול. איך מכל הטררם הזה יצא שהפסקול של המסיבה היה "חיה לי מיום ליום" של ריטה? ועוד גרסת ההופעה הלא נגמרת. בנווה אילן לא שמעו על הפסקת אש הומניטרית.

10. ואיזה נחמד שבהפקת "האח הגדול" הצליחו לארגן הדחה עם קהל והמשטרה בתל אביב אסרה על קיום הפגנה עם קהל?

ביום רביעי תהיה כאן רחלי. זה מה שהתחושות שלי אומרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לינור, ממשיכה להיות יעילה וחיונית/מערכת וואלה, צילום מסך

ציטוטפוט

"הרחבה שוב מלאה בקהל" (ארז טל בורר מגינים אנושיים)

"אני לא תלותית" (דנית מרימה להנחתה)

"אתה חושב שאני דבק אליך?" (דנית, בק טו בק)

"בובליל, אוהבים אותך" (אנשים מאשקלון בטיול מאורגן)

"אני המרכז של הדבר הזה" (אליאב. אלוהים, הוא יתעורר למציאות אכזרית ב-31 באוגוסט)

"את ברגע הזה סיימת את הסיפור שלי ושלך בבית" (אליאב ודנית נפרדים בפעם ה-345,901)

"אני אוהבת אותך…", "מאמי, לא מעניין" (אליאב ודנית קובעים תאריך לחתונה)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully