וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאריכים חדשים למופעי סירק דה סוליי

11.8.2014 / 10:28

תאריכים חדשים נקבעו למופעי סירק דה סוליי שנדחו עקב המצב הביטחוני. "מבחינתי זו התחלה לדברים טובים שיקרו כאן בקיץ 2015", אמר שוקי וייס

במהלך מבצע "צוק איתן" נדחו מופעים רבים, ביניהם גם מופעי "קידם" של סירק דה סוליי. היום (שני) נמסר משוקי וייס ומארק ליברברג שהמופעים יתקיימו בשנה הבאה, בין ה-2 ועד ה-16 ביולי 2015, בהיכל נוקיה בתל אביב. מחזיקי הכרטיסים לתאריכי 2014 יוכלו להמיר את כרטיסיהם למופעים החדשים ולשמור את מקומות הישיבה.

מהפקת המופע נמסר: "אנו חיים במציאות מורכבת לפיה בעת לחימה עולם התרבות הוא הראשון להיפגע. יחד עם זאת במאמץ גדול הצלחנו לגבש עם שותפנו בחו"ל מועד חדש לביקור ובכך יוצרים לכולנו אופטימיות ואופק נורמטיבי. סדרת מופעי קידם תתקיים ביולי הבא ומבחינתי זו התחלה לדברים טובים שיקרו כאן בקיץ 2015?.

במופע "קידם" משתתפים 52 אקרובטים מ-18 מדינות בעולם, יחד עם צוות שחקנים, מוזיקאים וזמרים המייצרים מופע מוזיקלי חי על הבמה. הסיפור הבימתי עוסק בדמותה של זואי, צעירה משועממת שהוריה מתעלמים ממנה, המחפשת דרכים למלא את חייה. היא נחשפת לעולם מדומה, עולמו של "קידם", בו היא פוגשת דמויות מעודדות שנותנות לה השראה. "קידם" הופך להיות מקום לחלונות ומערכות יחסים, בהן אנשים יוצאים מהאנונימיות ונחשפים בכנותם.

לקבלת מידע נוסף לגבי השינויים שחלו – לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully