וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"The Affair" נרכשה לשידור בישראל

11.8.2014 / 11:00

הסדרה החדשה של חגי לוי בכיכוב דומיניק ווסט וג'ושוע ג'קסון נרכשה לשידור בישראל וצפויה לעלות לשידור לקראת סוף אוקטובר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוכבי "The Affair"/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת HOT הודיעה הבוקר (שני) כי רכשה לשידור את "The Affair", סדרתו החדשה של חגי לוי ושותפתו לאדפטציה האמריקאית של "בטיפול", שרה טרים. "The Affair" צפויה לעלות לשידור בארה"ב ברשת Showtime בסוף אוקטובר והשידור בישראל צפוי להיות בסמוך למועד השידור בארה"ב. כוכבי הסדרה הם דומיניק ווסט, רות וילסון, מאורה טירני וג'ושוע ג'קסון

"The Affair" היא דרמה שחוקרת את תוצאותיו של רומן מחוץ לנישואין. העלילה מסופרת מנקודות המבט של הגבר והאישה, כאשר מושם דגש על האופנים השונים בהם כל אחד מהצדדים מספר את הסיפור. הזיכרונות המעומעמים של שניהם מייצרים הטעיות ומתח, כשברקע מהדהדת עלילת מסתורין שהולכת ונחשפת לאורך העונה.

העלילה מתרחשת במונטוק, לונג איילנד. אליסון (וילסון) היא מלצרית צעירה שעובדת בדיינר מקומי, ומנסה לאסוף את השברים של נישואיה לאחר טרגדיה שפקדה אותה. בעלה קול (ג'קסון) מתקשה לשמור על היחסים עם אשתו ובמקביל להתמודד עם הקשיים הכלכליים של החווה המשפחתית שלו. הנישואים המתוחים של השניים עולים על שרטון כשאליסון נקלעת לרומן עם נח (ווסט), סופר ומורה מניו יורק, שמבלה את הקיץ בבית הורי אשתו ואם ילדיו הלן (טירני).

  • עוד באותו נושא:
  • the affair

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully