וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיתה טובה" ו"גט" התקבלו לפסטיבל הקולנוע בטורונטו

12.8.2014 / 17:10

הישג נוסף לקולנוע הישראלי: הסרטים "מיתה טובה" ו"גט" התקבלו לפסטיבל הקולנוע הבינלאומי בטורונטו ויוצגו במסגרת "World Cinema"

יח"צ - חד פעמי

שעות ספורות לאחר שנודע כי "מיתה טובה" מוביל את רשימת המועמדויות בטקס פרסי אופיר 2014, התבשרו יוצריו כי הסרט התקבל לפסטיבל הקולנוע הבינלאומי בטורונטו ויוצג במסגרת "World Cinema".

ג'יין שוטל, אוצרת פסטיבל טורונטו, מסרה: "פסטיבל טורונטו גאה באפשרות שניתנה לו להקרין את הסרט בבכורה בצפון אמריקה. למרות שהסרט עוסק בנושא המתת חסד, הטון של הסרט חם, חכם ומלא בהומור. זהו סרט על החיים האמתיים, שגם ברגעים הקשים ביותר, משאירים מקום לאהבה".

"מיתה טובה", סרטם של טל גרניט ושרון מימון, כיכובם של זאב רווח, לבנה פינקלשטיין, עליזה רוזן, אילן דר ורפי תבור, הוא דרמה קומית מרגשת על קבוצה של חברים בדיור מוגן בירושלים, הבונה מכשיר להמתת חסד עצמית, בכדי לעזור לחברם לסיים את חייו בכבוד. כשהשמועה בדבר ההמצאה עוברת מפה לאוזן, בקשות נוספות לעזרה מגיעות אל דלתם.

לצידו של "מיתה טובה" יתמודד במסגרת "World Cinema" הסרט "גט" של שלומי ורונית אלקבץ. "גט" מתרחש כולו בין כתלי בית דין רבני בו מנסה אישה להשתחרר סוף כל סוף מבעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully