וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפקציה מתאחדת למופע חד פעמי

14.8.2014 / 8:00

רשמו לעצמכם: להקת אינפקציה המופרעת עומדת לשוב לבמה, לערב חד פעמי שיתקיים במועדון הבארבי. מתי זה יקרה ומה צפוי לקרות שם?

להקת אינפקציה המוערכת, שהפסיקה את פעילותה לפני כשמונה שנים, מתאחדת למופע חד פעמי שייערך במועדון הבארבי בתל אביב ב-10 בספטמבר. המופע המדובר יכלול ביצועים מעודכנים לשירים שהפכו לאחר שנים לקאלט, ביניהם "זכוכיות", "פתח תקווה" ו"זה היה ביתי".

אינפקציה: "החיבור מחדש של הלהקה התחיל בחודשים האחרונים, וזה לאחר 8 שנים מאז שהפסקנו להופיע, ועקב בקשות רבות ממעריצים שהגיעו אלינו בדרכים שונות, החלטנו לחזור ולעשות מופע איחוד חד פעמי. יש בנו רצון והתרגשות גדולה לעשות מוזיקה ולהופיע, ועכשיו במיוחד הרצון הזה מתחזק כדי לתת לקהל אפשרות לשמוח וליהנות".

אינפקציה. אדם שולדמן,
איחוד חד פעמי. אינפקציה/אדם שולדמן

הלהקה הישראלית הוקמה בשנת 1995 בפתח תקווה והתאפיינה ביצירת נונסנס בוטה. בראשית ימיו של ההרכב, ניר טרטר, גיא בן שטרית וגיא שמי לא זכו להכרה, אך במהלך שנים של פעילות, הלהקה צברה קהל מעריצים שעקב אחריה במסירות. לבסוף, הוחתמה אינפקציה בחברת MCI ושחררה את אלבום הבכורה "ככה מפנקים" בהפקת ברוך בן יצחק ואלי לולאי.

בשנת 2005, לאחר סכסוך שנפתר עם MCI, חתמה הלהקה על חוזה עם חברת NMC והוציאה את אלבומה השני והאחרון עד כה, "בכיף". הופעות הלהקה נוטות להיות חריגות, וכוללות תלבושות מוזרות, קטעי קישור וגרסאות כיסוי לשירי ילדים ולהיטים אחרים.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

עדכון (18:00): הכרטיסים למופע האיחוד אזלו ובשל הביקוש הרב, תופיע אינפקציה בבארבי פעם נוספת - ב-6 באוקטובר.

  • עוד באותו נושא:
  • אינפקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully