וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מחלת בעלה: סלין דיון מבטלת את כל הופעותיה

13.8.2014 / 16:56

הזמרת סלין דיון הודיעה כי כל הופעותיה מבוטלות עד להודעה חדשה בשל רצונה לתמוך בבעלה שמתמודד עם מחלת הסרטן

סלין דיון. GettyImages
סלין דיון/GettyImages

הזמרת סלין דיון הודיעה היום (רביעי) בעמוד הפייסבוק שלה כי היא מקפיאה את פעילותה המוזיקלית בשל רצונה לתמוך ברנה אנג'ליל, בעלה המתמודד עם מחלת הסרטן. בחודש דצמבר האחרון עבר אנג'ליל הליכים רפואיים להסרת גידול סרטני מגרונו ומאז הוא מתאושש.

"אני רוצה להקדיש כל גרם אנרגיה וכוח להחלמתו של בעלי וכדי לעשות זאת, עליי לבלות זמן איתו ועם ילדיי", כתבה דיון והוסיפה כי היא מתנצלת בפני כל מעריציה ומודה להם על תמיכתם ואהבתם. בהודעה מסבירה דיון כי היא ובעלה מתקשים להתמודד עם ניהול קריירה במקביל להחלמה ולגידול שלושה ילדים.

במסגרת הקפאת הפעילות המוזיקלית, דיון לא תופיע בעתיד הקרוב בלאס וגאס. למעשה, הופעותיה של דיון בלאס וגאס לא מתקיימות מאז סוף החודש שעבר בשל דלקת גרון. כמו כן, ביטלה דיון את סיבוב ההופעות הקרוב באסיה.

דיון ואנג'ליל הכירו בשנת 1980 כאשר סלין היתה בת 12 בלבד, אז אמה פנתה לאנג'ליל, שהיה סוכן מוזיקה שהוקסם מקולה של הילדה, שייקח אותה ויקדם את הקריירה המוזיקלית שלה מספר שנים לאחר מכן השניים לקחו את הקשר המקצועי צעד אחד קדימה ועברו לנהל קשר רומנטי, בשנת 1994 השניים נישאו ואחרי שנים של טיפולי פוריות הם הפכו הורים לשלושה ילדים.

  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully