וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתו מים: הפאדיחה של "אחוזת דאונטון"

17.8.2014 / 11:39

תמונת קידום לעונה החדשה של "אחוזת דאונטון" הכילה חפץ שלא היה קיים בשנות העשרים של המאה הקודמת, וגרמה לרשת לגעוש. חברי הקאסט הגיבו בדרך הכי טובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצאו את החתול/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת שלל תמונות היח"צ ששחררה "אחוזת דאונטון" לקראת עונתה החמישית והחדשה שעולה בספטמבר בבריטניה, הפציעה גם תמונה המכילה פרט שלא אמור להיות שם. במסגרתה עומדים הרוזן מגרנת'ם (יו בונוויל) ובתו ליידי אידית' (לורה קארמייקל) נאים ונחושים בחזית האח. טוב ויפה על פניו, אלא שחדי העין הבחינו במהירות שחפץ אנכרוניסטי מופיע בתמונה.

על האיצטבה לצד הכד השחור מימין עומד לו כלי שנכנס לשימוש מסחרי מהותי רק בשנות השישים של המאה העשרים - בקבוק מים שקוף מפלסטיק. התמונה הפכה לוויראלית באופן שאנשי היח"צ של "דאונטון" בוודאי לא ציפו לו, עד שרבים ברשת העלו את ההשערה שמדובר ב"טעות" מכוונת. אם כן ואם לא, אתמול הצליחו שחקני הסדרה למנף יפה את הפאדיחה, העלו לאינסטגרם הרשמי של הסדרה תמונה משותפת וחיננית שלהם עם בקבוקי מים והפנו את מעריציהם לארגון הצדקה "Water Aid". הכל נסלח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לרוויה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא הרבה ידוע על עלילת העונה החמישית של "אחוזת דאונטון", אבל כשם שהיה בעבר גם היא ודאי צפויה להציג קפיצה בזמן, כי לשם כך אף לוהקו מחדש הילדים שמגלמים את ג'ורג' קרולי וסיבי ברנסון.

בארץ משודרת "אחוזת דאונטון" בערוץ הראשון וב-yes drama. בשלב זה לא ברור מתי צפויה להגיע אלינו העונה החמישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully