וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי הילדים של חוה אלברשטיין על DVD

19.8.2014 / 0:00

"להקליט שירים מתוך כוונה שילדים יאזינו להם, זו בשבילי חוויה מיוחדת ושליחות", כתבה חוה אלברשטיין, שמוציאה כעת DVD לילדים בשם "עץ הכוכבים"

"עץ הכוכבים" הוא שיר ילדים של חוה אלברשטיין, אחד מתוך רפרטואר שירים מגוון ועשיר שהוקלט במהלך השנים. כעת משחררת אלברשטיין DVD לילדים בשם "עץ הכוכבים", ובו 14 שירים ו-6 קטעי קריאה מונפשים. שם תוכלו למצוא ולהשמיע לילדים את "מקהלה עליזה", "מה עושים נגד הפחד", "כשתגדלי תביני", "אני אוהב" ועוד.

חוה אלברשטיין. אסף אנטמן,
"לקרב את הילד ליופי שבמוזיקה ובשירה". חוה אלברשטיין/אסף אנטמן

הבמאי והתסריטאי יובל גדרון והאנימטורית רעות אברני החלו לעבוד על הפרויקט המיוחד לאחר שנפגשו עם אלברשטיין. "אחרי פגישה ראשונית עם חוה, הבנו מהרפרנס היפהפה שהיא הראתה לנו (הפקה של HBO) שבפרויקט הזה יש לנו חופש יצירתי, הוא לא צריך להיות מתיילד או מתנחמד, ובנוסף לכל שיר נתייחס כעולם בפני עצמו וכך גם נפלה ההחלטה לטפל בכל אחד מהשירים כאילו הוא עולם בפני עצמו, לאפשר לו את השפה העיצובית והקסם שמתאימים לו כשישנן דמויות שחוזרות ומופיעות במהלך השירים השונים, כגון הדמות של חוה ושל הכוכב שמלווה את כל הדי.וי.די".

חוה אלברשטיין: "להקליט שירים מתוך כוונה שילדים יאזינו להם, זו בשבילי חוויה מיוחדת במינה, מן שליחות. לקרב את הילד ליופי שבמוזיקה ובשירה. להציג בפניו מגוון של סגנונות מוזיקליים וטקסטים קסומים המעשירים את עולמו ביופי. כן, יופי זאת המילה שתמיד חוזרת אליי כשאני חושבת על העבודות שלי לילדים. אני מציעה לילד מעין מקלט מהיום יום, מהצפוי ומהלא נודע. המוזיקה והשירה יש בהן לחזק ולנחם. דרך אוזניו של הילד אולי גם ההורים יוכלו להתרחק לזמן מה משגרת החיים ולספוג את היופי הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully