וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: אופרה וינפרי מסתבכת בגלל כנפי עוף

19.8.2014 / 0:14

ג'יימס ואן דר ביק חוזר לטלוויזיה, "הנותרים" תחזור לעונה שנייה ו"קומיוניטי" מתכוננת לחייה החדשים והמקוונים וביונסה שרה לג'יי זי בטריילר חדש. מיכל רשף עם חדשות הטלוויזיה מארה"ב

הכוכבים של "המפץ הגדול" חושפים את מה שמתרחש מאחורי הקלעים

בשבועות האחרונים עלה חשש שמא העונה החדשה של "המפץ הגדול", השמינית במספר, עלולה להידחות, זאת בשל משא ומתן ממושך על הסכמי השכר של הכוכבים הגדולים שלה. לבסוף, עשו ארבעה מהם כמעשה "חברים" בזמנו, וקיבלו חוזים שמנים שהבטיחו את הישארותם על המסך לתקופה נוספת. אם גם אתם נמנים על מעריצי הסדרה המצליחה בארה"ב, תשמחו לשמוע שהשבוע העלתה אחת הכוכבות, קיילי קוקו, סרטון וידאו שנותן הצצה מרגשת למה שקורה מאחורי הקלעים של העונה החדשה, שתעלה ב-22 בספטמבר.

כך "קומיוניטי" תיראה ביאהו

הגשמת חלום "שש-עונות-וסרט" של חברי "קומיוניטי" כבר נראית קרובה מתמיד: השבוע פורסם טריילר ראשון לעונה החדשה של הסדרה (העונה השישית!) שתעלה הפעם באתר יאהו. צפו בתקציר העונות הקודמות, ובמה יעשה ג'ף בעונה הקרובה.

האישה הקטנה ביותר בעולם לוהקה ל-"אימה אמריקאית"

יוצר "אימה אמריקאית" ריאן מרפי ממשיך להפתיע עם סדרת האימה שלו לקראת עליית עונתה הרביעית – "אימה אמריקאית: פריק שואו". השבוע נודע כי מרפי ליהק לעונה הקרובה את ג'יוטי אמגה – האישה הקטנה ביותר בעולם על פי ספר השיאים של גינס. טרם פורסם איזה דמות תגלם אמגה, אולם לא מדובר בהופעה הטלוויזיונית הראשונה שלה: בין היתר, היא השתתפה בגרסה ההודית של "האח הגדול". בנוסף, נודע כי גם הזמרת פאטי לה בל תשתתף בעונה החדשה שתעסוק במופע פריקים באמריקה בשנות ה-50.

"הנותרים" חודשה לעונה שנייה

אחרי שעוררה באזז לא קטן וזכתה לשבחים מחלק מהמבקרים ולרייטינג יציב, הסדרה "הנותרים" קיבלה השבוע אור ירוק לעונה נוספת מרשת HBO. הסדרה של דיימון לינדוף שעוסקת בעולם בו שני אחוזים מהאוכלוסייה נעלמו במפתיע, תסיים את עונתה הראשונה ב-7 בספטמבר.

הצצה לעונה האחרונה של "אימפריית הפשע"

רגע לפני שנאקי תומפסון יוצא מחיינו לעד, קבלו הצצה לעונה החמישית והאחרונה של "אימפריית הפשע". המכות, הזונות והאלכוהול כבר בפנים, כי כמו שהסלוגן אומר: "אף אחד לא הולך בשקט".

דוסון חוזר: ג'יימס ואן דר ביק יגלם חוקר ב-CSI

השחקן ג'יימס ואן דר ביק, ששיחק לאחרונה בתפקיד עצמו בקומדיה החביבה "הביץ' מדירה 23", חוזר למסך לתפקיד דרמטי הרבה יותר: השבוע פורסם כי ואן דר ביק יוביל יחד עם פטרישיה ארקט את הספין אוף החדש של מותג סדרות CSI - CSI:Ciber – סדרה שבמרכזה יחידת מודיעין שעוסקת בפענוח פשעי סייבר בארה"ב ובעולם. ואן דר ביק יגלם את אלייז'ה מונדו, סוכן FBI חובב אקשן ומומחה לראיות מזירות קרב, שיפעל יחד עם ארקט (שתגלם את מנהלת מחלקת פשעי הרשת ביחידה) לפענח את "פשעי הסייבר החמורים ביותר בעולם".

ביונסה שרה לג'יי זי בטריילר חדש

ב-20 בספטמבר יעלה לשידור ב-HBO הסרט הדוקומנטרי על מסע ההופעות של ביונסה וג'יי זי תחת השם "On The Run". בטריילר ששוחרר השבוע נראים בני הזוג בקליפ סטייל שנות ה-20, כאשר המלכה האם שרה לבן זוגה את השיר "באנג באנג".

כיצד כנפי עוף ממולאות סיבכו את אופרה וינפרי

בשבת האחרונה שודרה תוכנית מיוחדת בת שעה ברשת OWN על שני צעירים מדרום קרוליינה שהגשימו את חלומם ועוסקים כיום בממכר כנפי עוף ממולאות מתוך משאית ברחוב. אבל למרות הנושא הזניח, נראה שיש מי שצפה בתוכנית ואפילו הצליח להתעצבן: אנשי חברת הפקה קטנה תובעים כעת את הרשת בבעלות אופרה וינפרי על זכויות יוצרים בשל שמה של התוכנית – "Wingmen" – שלטענתם נגנב משמה של תוכנית בהפקתם ברשת מתחרה (תוכנית שעקבה גם היא אחר אדם שפתח מסעדה לכנפי עוף בשנת 1999). אופרה טרם מסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully