וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה בר: "אנחנו כואבים מאוד והמומים"

19.8.2014 / 10:57

להקת הברירה הטבעית הוציאה תגובה רשמית ראשונה לפרשת הרצח של דפנה בר ציון. "אנחנו מביעים את צערנו העמוק", מסרו

צלמים זמניים מורשים

חברי להקת הברירה הטבעית מתייחסים היום (שלישי) לראשונה לפרשת הרצח של דפנה בר ציון. "ביום חמישי האחרון הוכנו בתדהמה, עצב וכאב ואנחנו שרויים בצער גדול בימים אלו. אילן ניגן איתנו משנת 1991 במסירות ובכישרון אין קץ. הטרגדיה האיומה השאירה אותנו כואבים מאוד והמומים. אנחנו מגנים את הרצח ומביעים את צערנו העמוק ואבלים על מותה של דפנה בר ציון ז"ל", נמסר מיחסי הציבור של הלהקה.

בר ציון נמצאה ביום חמישי ללא רוח חיים ועם סימני אלימות בפלג גופה העליון בבית ברחוב חיים בן עטר שבדרום תל אביב. צוותים גדולים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום האירוע, ובתום פעולות החייאה ממושכות נאלצו לקבוע את מותה. אילן בן עמי, בן זוגה לשעבר של בר ציון, נעצר בחשד לרציחתה לאחר מצוד בן כמה ימים. "היא הייתה האהבה הגדולה של חיי, רציתי להמשיך להיות איתה, רציתי שנחזור להיות כמו פעם", סיפר בן עמי לחוקרי המשטרה.

לפני ארבעה חודשים בלבד הגישה בר ציון תלונה נגד בן עמי בגין הטרדות, איומים ואלימות. בעקבות זאת, הוא נעצר ונחקר והמשטרה הוציאה נגדו צו הרחקה נגדו. בחודש מאי, הועבר תיק החקירה לידי לשכת התביעות של משטרת תל אביב, כדי שיוכן כתב אישום נגד החשוד, אולם זה טרם הוגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully