וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב שהיה? עשרת הרגעים הגדולים של "האח הגדול 6"

25.8.2014 / 0:08

העונה השישית של "האח הגדול" קרובה לסיומה וזו סיבה מספיק טובה כדי לחזור לאחור ולהיזכר ברגעים הגדולים של העונה. פספסנו משהו?

צילום מסך

אליאב מודח, דנית ונופר מתמוטטות

הרגע המכונן של העונה. טוב, אולי לא מכונן אבל די דרמטי. אחרי שבועות ארוכים של משולש רומנטי מעיק ומעייף, הצופים החליטו להדיח את אליאב לתדהמת שתי נשותיו. נופר ודנית החלו למרר בבכי בקולי קולות וחילקו את רכושו של אליאב שווה בשווה תוך הטחת האשמות הדדית. כבר שכחנו כמה כואבת הדחה יכולה להיות. לאוזניים שלנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומרות על פרופורציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדיירים רצים לממ"ד. כלומר, לחדר המשימות

החבר'ה בחמאס החליטו לפנק את כל המדינה ולירות טילים לעבר נווה אילן. אחרי אזעקת שווא אחת, החליטו בהפקת התוכנית לספר לדיירים על המתרחש במדינה. בתגובה, הדיירים הפכו להיות אפילו עוד יותר מופרכים. הגדיל לעשות מיקי שטען כי הדיירים מוגנים בגלל פירמידת אור ששומרת עליהם. כמובן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עינב בובליל מודאגת. נדמה לנו שזו עינב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורטל גושן פורשת מהתוכנית רק כדי לחזור אליה ולא לעשות בה כלום

בתחילת העונה עוד חשבנו שייצא משהו מעניין מאורטל גושן. בכל זאת, בחורה צעירה בת 22 שמחבבת את ביונסה ואוהבת לצאת לבתי קפה. ואז גושן גילתה גידול בבלוטת התריס ונאלצה לפרוש מהתוכנית תוך נשיאת נאום מרגש.

"הרופא אמר לי שזה מה שיש לי כרגע זה גידול שהוא סרטני אבל זה עובר, זה עובר בניתוח.שצריך לקרות עכשיו ובשביל זה אני צריכה לצאת מהתוכנית…", סיפרה גושן בדמעות וריגשה את חבריה.

כעבור כמה שבועות וניתוח אחד, גושן חזרה לתוכנית כדי להיות אחת הדיירות המשעממות בתולדות הפורמט. גושן גם אחראית על המצאת הביטוי העילג "חיים שלי בלב". לא משהו לספר לילדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיקר הבריאות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורטל בן דיין מתפשטת

זוכרים שפעם, ממש מזמן, בבית האח הגדול הסתובבה דיירת בשם אורטל בן דיין? עם כל הטילים, האזעקות והחוויות המעצימות זה מרגיש כמו העונה הקודמת. אבל זה קרה העונה. וכך זה קרה: אלדד עקף את אב"ד בתור למקלחת והיא החליטה להשיב מלחמה והשתמשה בנשק היחיד שעומד לרשותה - החזה שלה. למרות שהבטיחה שלא תתפשט בבית "האח הגדול", היא הסירה את הבגדים ונכנסה להתקלח. אחר כך היא קיבלה טור ב"מעריב". קורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגדור מתקן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקי זורק לפח את כבד האווז של עינב

שתי אסכולות בישול היו העונה בנווה אילן: האוכל הלא טעים והאוכל שצף לו בשמן. את הגישה הראשונה ייצג מיקי, את השנייה ייצגה עינב. רק אלוהים יודע מה עובר על המעי הגס של מתמודדי התוכנית בשלב זה של חייהם.

בכל מקרה, תקרית הכבד אירעה במשימת החתונה המרהיבה. עינב, בלי לשים לב, הניחה את כבד האווז שלה על נייר האפייה של מיקי. ומיקי, כאדם השלו והרגוע שהוא, הגיב בהתאם וזרק את כבד האווז לפח. פרופורציות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוברי אורח תמימים. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחי מתאמץ לא לבכות במשימה, בוכה פעמיים

במשימת האלים שכולם זוכרים לטובה, טוב, שאנחנו זוכרים לטובה, התבקש אחי שלא לבכות. זה כמובן לא הפריע לו לבכות פעמיים בגלל מכתב מהבית. היינו כותבים כאן עוד כמה משפטים אבל סביר להניח שגם הם יגרמו לאחי לבכות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרם הרבה לעונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דורון מירן מתנופף

אחד מתחביביו של דורון מירן בבית היה להסתובב בחלוק רחצה פתוח. בלי תחתונים. באופן טבעי, אחת מעשרות המצלמות בבית קלטה את המירן הקטן מתנופף לו באוויר בחופשיות. דברים שקורים בנווה אילן ממש לא נשארים בנווה אילן. הם משודרים לכל המדינה. ואז עולים לאינטרנט ומצלקים את כולם לעד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיניים שלנו!/מערכת וואלה!, צילום מסך

דנית ירוקה ולא מקנאה

מסכת ההתעללות שעברה דנית העונה יכולה לשבור כל אדם. כאילו, כל אדם שמודע לעצמו. נדמה שחוץ מעשרות הפעמים בהן נזרקה ע"י אליאב, רגע השפל של דנית בנווה אילן היה הרגע בו נבחרה ע"י אלדד לדיירת המשעממת ביותר ואז חטפה על ראשה דלי צבע ירוק. טל ואחי דאגו לחבק את דנית וריגשו צופה או שניים. זה עדיין לא הפך את דנית לדיירת מעניינת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נורא מעניין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסר בבקבוק

הדבר המופלא ביותר במשתתפי התוכנית היא היכולת שלהם לשכוח שהכל מתועד. כל הזמן. אליאב ולינור שכחו את זה כשקיבלו מסרים על המתרחש בעולם האמיתי. לינור אפילו לקחה את הדמנציה הזמנית צעד אחד קדימה - לא רק שהיא שכחה שזה קורה, היא גם שיקרה בנוגע לזה.

אליאב קיבל מסר מקרובת משפחה בזמן משימת החתונה ולינור קיבלה מסר מאחותה בזמן משימת גן העדן והגיהנום. הסיפור של לינור יותר מעניין בגלל שלינור חשבה שעשרים וכמה שנים אחרי העלייה מברה"מ, אף אחד בישראל לא יודע רוסית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוסבדיינה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליאב אומר לדנית שהוא אוהב אותה, העולם מתגלגל מצחוק

וגם זה קרה במשימת החתונה: אליאב ודנית נכנסו לשיחת "יחסינו לאן" בחדר השירות וחסמו את הדלת. דנית ביקשה מאליאב שינשק אותה בפומבי ואליאב ניסה להתחמק מזה בטריליון דרכים שונות. בסוף הוא הסכים, פלט "אני אוהב אותך", גרם לקרע ברצף החלל-זמן ורגע לאחר מכן, נופר ניסתה להיכנס לחדר השירות. היא לא הצליחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבה. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully