וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הופעתה של לנה דל ריי בישראל בוטלה

24.8.2014 / 17:00

בשבועות האחרונים נעשו ניסיונות לקביעת מועד חלופי להופעתה של לנה דל ריי בישראל, אך הם נכשלו. "שני הצדדים ממשיכים לבחון הזדמנות לקיום הופעה במועד אחר", מסרו המפיקים

בתחילת חודש אוגוסט יצאה הודעה על דחיית הופעתה של לנה דל ריי, שתוכננה להתקיים ב-20 באוגוסט בגני התערוכה בתל אביב. כעת מתברר שעל אף הניסיון לקבוע תאריך חלופי, הופעתה של דל ריי בוטלה. "לנה מצטערת בפני המעריצים ורוכשי הכרטיסים", נכתב בהודעה הרשמית.

"אנו מצטערים להודיע על ביטול הופעתה של לנה דל ריי בתל אביב", מסרו המפיקים, "במקביל, שני הצדדים ממשיכים לבחון הזדמנות לקיום הופעתה של לנה בישראל במועד אחר. כל רוכשי הכרטיסים מוזמנים לפנות למשרד הכרטיסים 'לאן' לקבלת החזר כספי מלא של מחיר הכרטיס".

דל ריי היא זמרת ויוצרת אמריקאית שפרצה לתודעה בשנת 2011, עם יציאת הסינגל "Video Games" שזיכה אותה בפרס "הדבר הגדול הבא" בקיו אווארדס ו"השיר העכשווי הטוב ביותר" ב-Ivor Novello ב-2012. באותו הזמן דל ריי חתמה על עסקה משותפת עם Interscope Records ו-Polydor על מנת לקדם את אלבום האולפן השני שלה "Born To Die", שזכה להצלחה ענקית. לאחרונה שחררה את האלבום "Ultraviolence", בהפקתו של דן אורבך מהבלאק קיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully