וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבה של ג'ואן ריברס החמיר; הקומיקאית חוברה למכונת הנשמה

30.8.2014 / 23:40

הקומיקאית היהודיה בת ה-81 הפסיקה לנשום במהלך ניתוח שעברה במיתרי הקול במרפאה, והובהלה לבית החולים בניו יורק. לפי דיווחים בחו"ל, היא מחוברת כעת למכונת הנשמה ובני משפחתה צפויים להחליט בימים הקרובים האם לנתקה

ג'ואן ריברס, האישה עם הפה הכי גדול בהוליווד, הובהלה לבית החולים " Mount Sinai" בניו יורק לאחר שהפסיקה לנשום במהלך ניתוח שעברה במיתרי הקול. ריברס בת ה-81, שרגילה לשכב על מיטת הניתוחים, עברה את ההליך במרפאה ממנה פונתה לקבל טיפול בבית חולים.

אתר TMZ מדווח כי ריברס חוברה למכונת הנשמה וכי בני משפחתה צפויים להחליט בימים הקרובים האם לנתקה מהמכונה. לפי דיווחי האתר, בני משפחתה של ריברס סבורים כי גם אם יחליטו לנתקה מהמכונה, ריברס תצליח להתאושש.

ביום חמישי דווח כי ליבה של ריברס הפסיק לפעום ולא ברור אם הרופאים הצליחו להשיב את הדופק. ביה"ח בו מאושפזת ריברס שחרר את ההצהרה הרשמית הבאה: "ג'ואן ריברס אושפזה הבוקר בבית החולים. משפחתה רוצה להודות לכולם על האהבה והתמיכה. נעדכן על מצבה של ריברס כשנוכל".

"אני רוצה להודות לכולם על האהבה והתמיכה. אמא נחה כעת ובני המשפחה מסביבה. נא הוסיפו להתפלל עבורה", מסרה בתה של ריברס.

כזכור, במהלך ימי מבצע "צוק איתן" התבטאה הקומיקאית היהודיה לא אחת בעד ישראל: "אם ניו ג'רזי היו יורים טילים לניו יורק, היינו מוחקים אותם... הפלסטינים לא יכולים לירות טילים ולצפות שאנשים לא יגנו על עצמם".

ריברס החלה את דרכה בסוף שנות ה-50 בהצגה בה שיחקה עם ברברה סטרייסנד. בתחילת שנות ה-60 החלה להופיע במועדוני סטנד-אפ בניו יורק וב-1965 היתה הופעתה הטלוויזיונית הראשונה בתוכנית "the tonight show" עם ג'וני קרסון. היא הנחתה תוכנית טלוויזיה הנושאת את שמה במשך חמש שנים, כתבה ספרים והשתתפה תפקידי אורח בתוכניות שונות. כיום היא מנחה את התוכנית "משטרת האופנה" בערוץ E!. בחודש ינואר האחרון השתתפה בתוכנית "מצב האומה". בספרה "Bouncing Back", שיצא בשנת 1997, סיפרה ריברס כי התמודדה עם הפרעות אכילה קשות ושקלה להתאבד, אך התאוששה בעזרת תמיכה שקיבלה מבני משפחתה.

(עדכון ראשון: 28 באוגוסט, 17:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully