וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התראת רימייק: סדרת הקאלט "גיבור אמריקאי" מקבלת חיים חדשים

31.8.2014 / 10:18

האנשים שהביאו לנו את העיבוד הקולנועי ל"רחוב ג'אמפ 21" ו"לגו" עובדים עכשיו על עיבוד מחודש לסדרת הקאלט "גיבור אמריקאי", העוקבת אחרי אדם מהשורה שמקבל כוחות על ומתקשה להתמודד איתם

הזמן האחרון מזכיר לנו מחדש עד כמה נוסטלגיה היא מקור בלתי נדלה לפרויקטים חדשים. כעת אפשר להוסיף עוד אחד לרשימה: פיל לורד וכריס מילר, צמד הבמאים שכבר הוכיחו כי הם יודעים לקחת טראש מן העבר ולהפוך אותו לעונג צרוף, מתכננים עיבוד חדש לסדרה הפולחן "גיבור אמריקאי" (במקור "The Greatest American Hero"). לורד את מילר עשו זאת את "רחוב ג'אמפ 21" והמשכו ועם "סרט לגו", וכעת ינסו לעשות זאת עם פיילוט חדש עבור רשת FOX לדרמת המד"ב הקומית האייטיזית.

הסדרה עוסקת באייזק, מורה עירוני הנתקל בחליפת גיבור על שלמורת רוחו מעניקה לו - ורק לו - כוחות על. במקביל סוכן FBI שהיה עד ליכולות החליפה מבקש לנצל את יכולותיו לטובת האומה, ובנוסף לכל הצרות, מאחר שאייזק מאבד די מהר את הוראות ההפעלה של החליפה, הוא נאלץ להבין את יכולותיו בדרך של ניסוי וטעייה.

במקור יצר את הסדרה המפיק האגדי סטיבן ג'יי קאנל, שהיה אחראי לשלל קלאסיקות כדוגמת "צוות לעניין", "סוכן סמוי", ואף "רחוב ג'אמפ 21". בארה"ב שודרה "גיבור אמריקאי" במשך שלוש עונות החל מ-1981, ואצלנו בארץ בערוץ היחיד דאז. הפתיח הפופולרי שלו, שאף זכה להצלחה רבה במצעד הסינגלים בארה"ב, הפך לימים להודעת המשיבון של ג'ורג' קוסטנזה ב"סיינפלד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully