וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעיית הג'אז קאירוס קוורטט בדרך לישראל

31.8.2014 / 12:04

הרכב הג'אז המוערך, בהנהגתו של הסקסופוניסט אדם ולדמן, תגיע להופעה יחידה בישראל ב-19 באוקטובר. מחירי הכרטיסים יעמדו על 219 ש"ח

חוזרים לשגרה: קאירוס קוורטט, מרביעיות הג'אז המוערכות בתחום, תגיע להופעה יחידה במועדון הזאפה בתל אביב ב-19 באוקטובר. הרביעייה האנגלית הקומה על ידי הסקסופוניסט והמלחין אדם ולדמן, והפכה במהירות לאחד ההרכבים המצליחים בסצנת הג'אז הבריטית. במסגרת ההופעה בישראל, יארח ההרכב את הזמרת ההולנדית Fridolijn van Poll.

הרביעייה מחברת בין ג?אז קלאסי לעכשווי, כשבעברו המפואר של ולדמן נרשמו שיתופי פעולה עם אלישיה קיז, מארק רונסון, מארק ג?וליאנה, ג?ים הארט ואחרים. בשנת 2010 הוא הפך למנהיג הרכב והוציא את אלבומה הראשון של קאירוס קוורטט. האלבום הגיע למקום השני המרשים ברשימת אלבומי השנה של מגזין mojo ולזכייה בפרס MOBO המכובד בקטגוריית ?מופע הג?אז הטוב של השנה?.

אלבומם השלישי "Everything We Hold" הוביל אותם כלל שורה של זמרים אורחים וטקסטים פרי עטו של במאי הקולנוע והשחקן רופרט פרינד ("גאווה ודעה קדומה", "הומלנד" ועוד) שגם ביים קליפ ל"Song for the Open Road" בו מתארח Omar. על הפקת המופע בישראל חתומה חברת טו בי וייבז.

כרטיסים במכירה מוקדמת: 219 ש"ח. בטלפון 9080*, ובאתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully