וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל חיפה 2014: שלל בכורות עולמיות וסרט מעורר מחלוקת אחד

31.8.2014 / 15:00

"וילה תומא" של סוהא עראף יוקרן בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה. לצדו יוקרנו בבכורות עולמיות הסרטים החדשים של ניר ברגמן, סופי ארטוס ונעם קפלן

יח"צ - חד פעמי

82 סרטים ישראלים חדשים ישתתפו בפסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-30 בחיפה שיתקיים בחול המועד סוכות בתאריכים 9-18 באוקטובר. במהלך הפסטיבל יוקרנו במסגרותיו השונות יצירות נבחרות של קולנוע הישראלי, מתוכן 12 סרטים עלילתיים, 12 סרטים תיעודיים, 42 סרטים קצרים ו-16 סרטי יצירה צעירה.

בתחרות הקולנוע הישראלי העלילתי ישתתפו הסרטים "את לי לילה" של אסף קורמן, "טוביאנסקי" של ריקי שלח, "יונה" של ניר ברגמן, "מיתה טובה" של טל גרניט ושרון מימון, "מנפאואר" של נעם קפלן, "עמק" של סופי ארטוס, "פנסיון פראכט" של תמר ירום, "שקופים" של מושון סלמונה, "תפוחים מן המדבר" של אריק לובצקי ומתי הררי. "וילה תומא", סרטה מעורר המחלוקת של סוהא עראף יוקרן בפסטיבל אך לא ישתתף בתחרות.

בתחרות הקולנוע התיעודי ישתתפו הסרטים "אם לומר את האמת" של איתן חריס, "ג'וליאנו" של יגאל לרנר, "דוד פרלוב - דיוקן" של רות ולק, "האויבת שלי - השותפה שלי" של דוקי דרור וחן שלח, "המוזות של בשביס זינגר" של שאול בצר ואסף גלאי, "התפוררות" של ניר הורוביץ, סיוון ארבל, שירלי ברקוביץ', דרור לבנדיגר, ארי ליבסקר וג'קי אדרי, "ובחרת בחיים" של גיל איזקוב, "לעולם בעקבות הספארקס" של פיני שץ, "מול התוהו שבה" של יעקב ינאי ליין, "פנסים" של אורן מגידיש, "פתלתל" של אבי בלקין, "רוק על הקו האדום" של לורה ביאליס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "טוביאנסקי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת התחרות לסרטים קצרים וסרטי אנימציה יוקרנו 32סרטי סטודנטים וסרטים עצמאיים קצרים ובנוסף תתקיים בפסטיבל התחרות העשירית ליצירה צעירה- תחרות ארצית לסרטי תלמידים בוגרי מגמות התקשורת והקולנוע במשרד החינוך. בתחרות ישתתפו 16 סרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully