וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: קיץ 2015 בקולנוע יהיה לוהט מהרגיל

5.9.2014 / 0:00

פיקסאר מקורי חדש, קאמבקים ל"פארק היורה", "שליחות קטלנית" ו"מקס הזועם", פרויקט סודי חדש בכיכובו של ג'ורג' קלוני, וכמובן - "הנוקמים 2". כל אלה ועוד צפויים להפוך את קיץ 2015 לצפוף ושמח במיוחד בבתי הקולנוע

כרזת הסרט הנוקמים.
הסרט הכי מצליח שלא בוים ע"י ג'יימס קמרון. "הנוקמים" הראשון

קיץ 2014 בקולנוע כבר כמעט לגמרי מאחורינו, והוא היה, האמת, די חלש. היו כמה דברים טובים לראות בקולנוע, אבל אף סרט לא הפך ללהיט-על שסחף את העולם, ובין הסרטים המוצלחים היתה בעיקר הרבה בינוניות. אבל מה עם השנה הבאה? קיץ 2015 נראה כמו קיץ ששווה לחכות לו. כמה סדרות ענקיות, מהעבר והרחוק והקרוב, חוזרות עם פרקים חדשים, וגם סרטים חדשים ומסקרנים עם במאים חדשים ומסקרנים מגיעים. לרוב הסרטים האלה עדיין לא יצא אפילו טריילר, וכל מה שאנחנו יודעים עליהם מגיע מרשימות המשתתפים, דיווחים ושמועות. האם הם יהיו טובים או רעים? עדיין אין לנו מושג – אבל אנחנו כבר ממש רוצים לגלות.

"הנוקמים 2" ("The Avengers: Age of Ultron")

אין צורך להציג את מה שצפוי להיות הלהיט הענק של הקיץ, ולא משנה מה עוד יצא. הסרט הראשון שבו איחדו כוחות איירון מן, תור, קפטן אמריקה, הענק הירוק וסקרלט ג'והנסון קבע שיאי קופה שלא יאומנו (הסרט מדורג כרגע כסרט המצליח ביותר אי פעם שלא בוים על ידי ג'יימס קמרון), ומאז הסרטים של גיבורי הסרטים של מארוול רק הפכו לפופולריים עוד יותר. ג'וס ווידון שוב כותב ומביים, ואל הצוות המוכר מצטרפים גם ארון טיילור-ג'ונסון בתפקיד קוויקסילבר (המבוסס על אותה הדמות שהופיעה ב"אקס-מן: העתיד שהיה" – אבל בגירסה שונה. כן, זה מבלבל) ואליזבת אולסן בתפקיד מכשפת הארגמן. ניתוץ קופות מוחלט מובטח.

"עולם היורה" ("Jurassic World")

"פארק היורה" היה הסרט הגדול בעולם בזמנו, אבל הסרטים הבאים אחריו בסדרה היו גדולים פחות: עוד דינוזאורים ועוד אנשים בורחים מדינוזאורים, זה מתחיל כבר לחזור על עצמו. 14 שנים עברו מאז "פארק היורה 3", והנה – הסדרה מתקמבקת. ספילברג לא מביים, אלא נשאר בתפקיד מפיק בלבד, בעוד את תפקיד הבמאי קיבל הצעיר קולין טרברו ("על אחריותכם בלבד"), וכריס פראט – הידוע עכשיו בעיקר כסטאר-לורד מ"שומרי הגלקסיה" – מככב. אבל מה בעצם קורה בסרט? לא המון ידוע: אנחנו יודעים שפארק השעשועים הדינוזאורי המתוכנן כבר קם, ומתפקד כספארי מצוי במשך כעשרים שנה – עד שבניסיון למשוך קהל נוסף, מהנדסי הגנטיקה הולכים שוב צעד אחד רחוק מדי. איזה מין דינוזאורים – או יצורים אחרים – נראה שם בדיוק? נצטרך לחכות ולראות.

"Tomorrowland"

פרויקט המסתורין של דיסני התחיל כשדיימון לינדלוף, יוצר "אבודים", הציע רעיון המבוסס, לטענתו, על קופסה מלאה בחפצים שמצא במשרדי דיסני, המסומנת "1952". זה היה גם שמו של הסרט, עד שהוחלף ל"ארץ המחר" – כשמו של אחד הרובעים בדיסנילנד. בראד בירד, הבמאי המעולה של "ענק הברזל", "משפחת סופר-על" ו"משימה בלתי אפשרית 4" הגיע כדי לביים, וג'ורג' קלוני הצטרף ככוכב הסרט - ובתוך כל זה, עלילת הסרט, או במה הוא בעצם עוסק בדיוק, ממשיכים להישמר בסודי סודות. אבל זה קשור איכשהו לעתיד. ולדיסנילנד. ול-1952.

"שליחות קטלנית: ג'נסיס" ("Terminator: Genisys")

עוד סדרה שדועכת לאיטה ומסרבת למות: שני הסרטים הראשונים של "שליחות קטלנית" היו קלאסיקה, אבל אחריהם הגיעו המשכים שהלכו והפכו מיותרים (מישהו באמת זוכר את "שליחות קטלנית: התעוררות"? באמת שהיה סרט כזה). אז אם מביאים לנו עכשיו עוד אחד, חסר להם שלא יהיה רעיון ממש טוב מאחוריו. רק שפרט לשם הסרט, והעובדה שהוא סוג כלשהו של ריבוט ל"שליחות קטלנית", אין לנו מושג בשלב זה מהי העלילה. אנחנו יודעים שהבמאי הוא אלן טיילור, שביים את "תור: העולם האפל" ומספר פרקים של "משחקי הכס", וזה לא הקשר היחיד לווסטרוז: את שרה קונור מגלמת כאן אמיליה קלארק, הלא היא דאינריז טארגריין. וגם שוורצנגר חוזר לתפקיד המחסל שהוא נולד לגלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שליחות קטלנית 3. yes
התפקיד שנולד לגלם. שוורצנגר ב"שליחות קטלנית 2"/yes

"Assassin's Creed"

כל כך הרבה שנים חלפו מאז הסרט "האחים סופר מריו", ואנחנו עדיין, עדיין מחכים לסרט הראשון המבוסס על משחק מחשב שלא יהיה גרוע, שלא יהיה בסדר, אלא ממש טוב. כל סרט כזה שיוצא מעורר מחדש את התקווה, ובכל פעם מחדש אנחנו מתאכזבים. "Assassin's Creed" ("תורת המתנקש"?) היא אחת מסדרות משחקי המחשב הפופולריות (והקולנועיות) ביותר כיום; האם זה יהיה, סוף סוף, הסרט שישנה את הטרנד? עבור הלא-גיימרים, הסדרה עוסקת באדם בעתיד רחוק שמשוטט בתוך הזכרונות הטמונים במוחו, זכרונות אבות אבותיו, שהיו כולם חברים באחוות מתנקשים במקומות שונים בהיסטוריה. מייקל פסבנדר מככב בתפקיד דזמונד מיילס.

"Inside Out"

זוכרים את הימים שבהם "פיקסאר" היתה מילת קסם? האולפן המופלא שלא עושה סרטי המשך, אלא מוציא שוב ושוב, שנה אחרי שנה, סרטים מקוריים, שהם נפלאים ומרגשים ומרהיבים ומצוינים כולם בלי יוצא מן הכלל? שורה של סרטי המשך וסרטים מוצלחים פחות שברה את הרצף הזה. אבל "Inside Out", הסרט החדש של פיקסאר לקיץ 2015, מבטיח להיות זה שיחזיר אותם למסלול. הסרט עוסק בעולמה של ילדה קטנה, ומתרחש בחלקו הגדול בתוך מוחה, שם חיים הרגשות שלה: אושר (בגילומה של איימי פוהלר), כעס (לואיס בלאק), פחד (ביל היידר) ואחרים. למי שזוכר את "בראש של הרמן" הרעיון ייראה מוכר, אבל בגירסה הפיקסארית שלו, זה נשמע מאוד מבטיח.

"מקס הזועם 4" ("Mad Max: Fury Road")

ותיקי האייטיז זוכרים את "מקס הזועם", "מקס הלוחם בדרכים" ו"מקס הזועם: כיפת הרעם", טרילוגיה של סרטים שבה מל גיבסון הסתובב באוסטרליה המדברית שאחרי שואה גרעינית, רודף אחרי דברים ויורה בהם. הסדרה היתה שיא המגניבות באותה תקופה, אבל לא ממש נותרה בזיכרון כמו "אינדיאנה ג'ונס" או "מלחמת הכוכבים" מאותה התקופה. גם הבמאי, ג'ורג' מילר, זוכר. במשך שנים רבות הוא תכנן לעשות סרט רביעי בסדרה, שיהיה ענק פי כמה יותר מכל מה שלפניו. ולבסוף הוא עשה את זה. מל גיבסון בחוץ ואת מקומו תופס טום הארדי (ביין ב"עלייתו של האביר האפל"), והסרט מבטיח להיות כל כולו מרדף מכוניות אחד ענק. הטריילר, שכבר שוחרר, תומך בכך.

"אנט-מן"

"אנט-מן" הוא טרגדיה. זה היה אמור להיות הסרט המרגש ביותר של הקיץ, אבל משהו השתבש. "איש הנמלה" הוא הגיבור התמוה ביותר מבית מארוול, שכוחו הוא דווקא בהצטמקות, אבל אם מארוול הצליחו לעשות להיט מעץ מהלך ורקון מדבר, אין סיבה שזה לא יעבוד. הבמאי היה אמור להיות אדגר רייט המבריק ("סוף העולם", "סקוט פילגרים נגד העולם"), שעבד על הסרט במשך שנים – ואז, ממש רגע לפני תחילת הצילומים, פרש, ככל הנראה בגלל "חילוקי דעות אמנותיים". במארוול מיהרו להחליף אותו ומצאו את במאי הקומדיות פייטון ריד ("מעודדות צמודות"). אולי הסרט בכל זאת יהיה טוב, אבל אי אפשר יהיה שלא לחשוב שהוא היה הרבה יותר טוב אילו רייט היה נשאר. פול ראד מגלם את האיש המתכווץ המופלא.

"ארבעת המופלאים"

עולם הקולנוע כבר מלא בגיבורי-על, ולקבוצה חדשה קשה להשתחל פנימה. "פנטסטיק פור" הם מגיבורי הקומיקס הותיקים והמוערכים ביותר, רק שבקולנוע הם פחות הצליחו. שני סרטי "ארבעת המופלאים" יצאו בעשור האחרון, אבל הם נחשבו לבינוניים במקרה הטוב. לכן האולפן עשה את מה שהם תמיד עושים: למחוק הכל ולהתחיל מחדש. "ארבעת המופלאים" החדש הוא לא המשך, אלא התחלה מחדש של הסדרה, עם דמויות שונות ושחקנים חדשים (קייט מארה, מיילס טלר, ג'יימי בל ומייקל בי. ג'ורדן – שכבר הספיק לעורר רעש בעצם העובדה שהוא שחקן שחור המלוהק לתפקיד ג'וני סטורם, שבגירסאות הקודמות של "ארבעת המופלאים" היה לבן). ג'וש טרנק, הבמאי הצעיר שעשה את "כרוניקה בזמן אמת" – אחד מסרטי גיבורי העל הכי מבריקים שנוצרו – מביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully